צפו: צעצועי הילדים המזעזעים ביותר (וידאו)

הסרטון הבא מציג כמה מהמשחקים המזעזעים ביותר לילדים, בהם גם משחקים המחנכים לתפקידי מיגדר, כפי שהם נתפסים על ידי היצרן או החברה. בין הצעצועים שמככבים בווידאו: ערכת מוט חשפניות לגיל הרך, שמגיעה בליווי מדריך וידאו ושטרות דולר מזויפים.

מוט חשפנית לגיל הרך, כולל גם שטרות דולר מזויפים

sex toy
sex toy2
לעולם לא מוקדם מדיי: פעוטה מתנסה

עם זאת, בדיקה ברשת העלתה שככל הנראה מדובר בתמונה מזויפת שמקורה בבדיחה סרת טעם של הורים. הצעצוע קיים אך אינו מיועד לילדות, כי אם למבוגרים.

בובה שבולעת מזון

בצד הספק החיובי יותר ניתן לסמן בובה המסוגלת לבלוע מזון, שהוצאה מהשוק לאחר שהוכחה, באופן אירוני, כמסוכנת כי אינה בוחלת בבליעת איברים ושיער.

eatme
בובת “האכל אותי”, בולעת גם אצבעות ושיער אדם

 

eatme2
מעודדת תיאבון בריא או דווקא הפרעות אכילה? בובת “האכל אותי”

ברבי בזקנתה

“סקיפר” היא בובה המגיעה לגיל ההתבגרות וגופה מתפתח בהתאם. ניצני השדיים מופיעים על גופה כאשר מסובבים את זרועה הימנית והיא עלולה לשאת חן בעיני פדופילים. לו היו היצרנים מייצרים בובה שגם מזדקנת אולי יכולה היתה להיות לכך השפעה חיובית על תפיסת הגיל אצל נשים

sex toy3
עוד חזון למועד: בובה מזדקנת

בובה יונקת

אובייקט מעורר מחלוקת נוסף ברשימה הינו חזיית הנקה מיוחדת לילדות, המשמיעה גם קולות יניקה. יש שיטענו שהבובה מנרמלת את פעולת ההנקה, ועל כן היא חיובית ביותר, ואולם אחרות יגרסו שהחיברות לטיפול בתינוקות מגיל כה צעיר הינו בעייתי.

breast milk baby
חזיית הנקה לילדות הכוללת אפקט סאונד

 עוד בין הפריטים: אוכף לאבות, לגו מחנה ריכוז ובובה שחורה שחוללה סערה של האשמות בגזענות מאחר ועל כובעה נכתב בסלנג שהיא “קופה קטנה” ואף צורפה אליה בובת קוף.

blackmonkey

עם זאת, חובה לציין כי נראה שלפחות חלק מהפריטים הוצאו מהקשרם המקורי ונועדו לעורר מחאה, זהו לפחות המקרה בכל הקשור לפריט “לגו מחנה ריכוז” שאינו אלא עבודת אמנות שנוצרה בשנת 1996, על ידי האמן הפולני זביגנייב ליברה. עוד על היצירה כאן.

libera_lego_wykroj_03

לצפייה בווידאו המלא:

אהבתןם? הזדעזעתםן? ע’ קווירית זקוקה לכם/לכן לתמיכה בבלוג ולפיתוח לימודי מין, גוף ומגדר, באמצעות קולנוע וטלוויזיה, תירמו וקבלו מתנות מדליקות. למען עתיד מגדרי טוב יותר. לקמפיין

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן