לבמאי טים ברטון יש חדשות נהדרות למעריצי ביטלג’וס ווינונה ריידר

שנות ה-80′ היו מחרידות מבחינות רבות, אך הן הביאו לנו ב-1988 את אחד הסרטים הכי מקסימים, קאלט טהור, העונה לשם “ביטלג’וס”. הרבה קרה מאז הסרט הזה פרץ. טים ברטון, הבמאי הגאון, המשיך ליצור עוד הרבה סרטים עם ג’וני דפ והכוכבת של הסרט, וינונה ריידר, בת 42 היום, הספיקה לככב בהרבה סרטים ולהיעלם מהתודעה, לא לפני שקטפה כמה כותרות כקלפטומנית קטנה.

ראו גם: תמונות נדירות שמנציחות כוכבים גדולים ברגעים הכי אנושיים

אבל כעת נודע, אחרי חודשים של תהיות והצהרות, שברטון אכן מתכוון לביים סרט המשך ל”ביטלג’וס”! שחוזר לנוסחה של קומדיה, אימה ופנטזיה מהולים יחד, בכיכוב לא אחרת מווינונה המקסימה והיפה שחייבת לביטלג’וס הזה את הקריירה שלה. עלילת הסרט המקורית עקבה אחר זוג צעיר – ברברה (ג’ינה דיוויס) ואדם (אלק בולדווין) מייטלנד – אשר מתו לאחרונה והפכו לרוחות רפאים הרודפים את ביתם הקודם. כאשר משפחה של יאפים עירוניים מניו יורק רוכשים את הבית ועוברים לגור בו, רוחות הרפאים מנסים להפחיד אותם ולגרש אותם מביתם, אך לאחר שהם נכשלים בכך, הם פונים לעזרתו של “מגרש חיים”, המתגלה כטיפוס גועלי, ערמומי ושובב בשם ביטלג’וס (מייקל קיטון). ריידר משחקת בתפקיד בתם של הזוג היאפי, נערה אובססיבית למוות שמתיידדת מהר מאוד עם רוחות הרפאים.

ברטון אישר את הידיעה והצוות, הכולל גם את השחקן מייקל קיטון, יצא לדרך בקרוב. אמנם, בחודש אוקטובר עוד לא היה תסריט לסרט ההמשך אבל לפחות ההפקה כבר מתגבשת. 

מדובר במהלך חכם עבור ברטון, כי קיטון הפך לכוכב ענק אחרי “בירדמן” (2014). מה גם, מדובר בהמשך לסרט שהפך לאחת היצירות הכי מזוהות ואהובות של ברטון והכניס כ-70 מיליון דולר מול השקעה של 13 מיליון. לאחר שנודע שגם וינונה בעסק, התחושה היא של מסע בזמן לאייטיז. אני ממליצה לברטון לגייס גם את אלק בלדווין וג’וני דפ. אולי ריידר ודפ ישובו זה לזרועות זו והוא יחזיר את הקעקוע המפורסם שעשה בזמנו על הזרוע והסיר עם השנים: Winona Forever.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן