בנט ההיפסטר לא מתנצל ושובר את האינטרנט

נפתלי בנט העלה אתמול את יריית הפתיחה של קמפיין הבחירות הרשמי שלו בדמות “מפסיקים להתנצל”, סרטון יוטיוב חביב וקצר בו בנט מתחפש להיפסטר ומסתובב בתל-אביב מלא התנצלויות. המלצרית שפכה עליו את הקפה? הוא מתנצל. ערס בג’יפ דפק לו את האוטו מאחורה? בוודאי שמתנצל. בחורה מרושעת גנבה לו את האופניים של תל-אופן? מתנצל גם מתנצל. 

המסר, “מפסיקים להתנצל. אוהבים את ישראל” מכוון כנראה כנגד כל ההיפסטרים התל-אביביים האלה, שחושבים שישראל צריכה להתנצל על דברים כמו כיבוש, הרג פלסטינאים, הפרת זכויות אדם ועוד. כמו בכל המקרים בסרטון, כנראה שגם בכיבוש זה לא אנחנו זה הם, ואם מישהו צריך להתנצל זה הצד השני.

בנט וחברי מפלגתו הם מהפלגים הימניים ביותר במפה הפוליטית היום והמסר הזה יושב עליהם בול. ואם על הדרך אפשר ללעוג להיפסטרים התל-אביביים האלה אז בכלל חגיגה.

הקמפיין הזה עשוי טוב, ומעביר את המסר – אם כי הוא כן יכול לשמש תחמושת לא רעה בכלל למתנגדיו של בנט, שיכולים להשתמש בו כדי לטעון שכל מה שנפתלי בנט יודע זה להטיף לשנאה. הפעם זו שנאה לתרבות התל-אביבית הצעירה, להיפסטרים. נכון, זה קל לשנוא היפסטרים (ואם אתם לא שונאים אותם עכשיו נראה אתכם מדברים אחרי שתיקלעו עם אחד בטעות לשיחה על מוזיקה) – אבל היה נחמד אם בנט היה מפתיע ומצליח לפתוח את מסע הבחירות שלו במסרים של אחדות במקום של פילוג. 

מצד שני, ככה בונים היום מותגים: עם תלבושות מצחיקות, מסרים חדים על גבול הטוקבקיסטים וחוש הומור בריא ומודע לעצמו. מהבחינה הזו אנחנו מורידים בפני בנט את הכובע (התל-אביבי היפסטרי) שלנו ומקווים שפוליטיקאים נוספים ילמדו ממנו לקראת הבחירות המתקרבות ובאות. 

הנה כמה מהתגובות ברשת על המם החדש של נפתלי:


Niko Watts

Ofer Regev

Amir Schiby

Yonathan Jacobson

Amir Schiby

אני לקבל יכול פלאפל

Amir Schiby

Amir Schiby

ממים אקטואלים

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן