מהו הייצור הימי המסתורי שתועד ב”גוגל ארץ” במפרץ בניו זילנד?

אנחנו מקווים שנסי מלוך-נס נרשמה כבר לטינדר, כי תצלומי לווין מ-Google Earth מרמזים שאולי יש לנו חברה חשה במועדון הייצורים הימיים הענקיים והמסתוריים.

פיתה וויטהריה, מהנדס במקצועו, מתעתד לבנות לעצמו בית נופש ב”מפרץ האיים” (Bay of Islands), איזור המלא במפרצים קטנים בחלק הצפוני של ניו זילנד. בשבועות האחרונים הוא חוקר קצת על האיזור ברשת, ובאחד השיטוטים שלו ב-Google Earth הוא גילה תמונה חשודה.

בתמונה, כפי שניתן לראות, נראה שובל כפול ארוך, כשבמרכזו צל ארוך ומסתורי. לטענת וויטהריה, לשובל המוזר יש רק הסבר אחד: מפלצת ימית שלא מוכרת לאדם ומשתכשכת בכיף שלה במימי מפרץ אוק.

“המקומיים קוראים לזה ‘טאניווה’, או טרול. זה לא נראה כמו לוויתן וזה הרבה יותר גדול מכריש. זה זז מהר מדי ופונה חד מדי בכדי להיות לוויתן”, הוא מסביר: “זה גם רחב מדי בשביל להיות כריש וארוך מדי… הוא צריך להיות בעל משקל כבד מאוד כדי ליצור שובל כזה”. 

ומה עם ההסבר ההגיוני ביותר – שמדובר בסירה ממונעת שהשאירה אחריה שובל? גם את הרעיון הזה וויטהריה פוסל. לטענתו, סירות ממונעות משאירות שובל “מוקצף” ובולט יותר בתמונות, כפי שניתן לראות בתמונה הזאת:

בקיצור – לא סירה. ולא כריש. ובטח לא לוויתן. ולכן, עוברים לאפשרות הסבירה הבאה: מפלצת ים ענקית! יאי! 

לוויטהריה יהיה הרבה זמן לחקור את המפרץ ולחפש את המפלצת האבודה כשיתחיל לבנות את בית הנופש שלו באיזור. בינתיים אנחנו נאלצים להסתפק עם תמונה לווינית מטושטשת שבתכל’ס לא באמת מוכיחה שום דבר, אבל כן יכולה להצית את הדימיון של חובבי הקונספירציות הימיות. 

דרך Daily Mail

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן