הבחור הזה גילה שהאייפון הגנוב שלו הכניס אותו לסרט אימה

אם פעם חשבתי שהסמרטפון הוא חברו הטוב של האדם, בעקבות הסיפור המטורף הזה המסקנה המתבקשת שהחבר הטוב הזה גם עלול לגמור לכם את החיים. הפרשה החלה כאשר קורי פיי מבריטניה צא לחופשה מפנקת באיביזה.

עד כאן הכל טוב אלא ששם נגנב לו הטלפון הנייד מדגם אייפון S4. אם לא די בכך, הוא חטף את הלם חייו כשקיבל חשבון טלפון על סך 19 אלף פאונד! מחברת וודאפון לתשלום. התברר שהבחור לא דיווח על הגניבה מיד אלא רק כעבור חמישה ימים. זה הספיק לגנב כדי לשדוד שיחות בסכום מטורף. מכאן והלאה הפרשה התגלגלה לסיפור שלא היה מבייש את קפקא. 

עסקה כזו עוד לא הייתה: בית תמורת אייפון 6 חדש

פיי גילה שאננות מאחר והאמין כי האייפון שלו היה מוגן בסיסמה, המידע האישי שלו בטוח. אלא שזו הייתה טעות חמורה.

פיי (מקור: פייסבוק)

רק לאחר שחזר הביתה מחופשתו הוא גילה את חומרת מצבו. זה החל “בקטנה”, עם חשבון של 6,439.76 פאונד שהגיע אליו. פיי נטל הלוואה ופרש אותה על פני 36 חודשים כדי לשלם על הנאחס הזה. אבל הצרות רק המשיכו לזרום. בחודש לאחר מכן הגיע אליו חשבון של 12,450.35 פאונד. בשלב הזה פיי ראה איך הוא ממשיך לשלם חובות במשך כל חייו.

“הדבר הזה הרס לי את חג המולד”, הוא אמר, “אני לא יודע מה לעשות. אני בחור צעיר והסיפור הזה הולך להיתלות מעלי עד סוף חיי. אני עדיין משלם את החוב הראשון של ה-6,000 פאונד. אני לא אמור להיענש על נאיביות בגלל אי דיווח על גניבה או מהפעילות הפלילית של אחרים שמרוויחים מזה”.

בתחילה וודאפון הציעה ללכת לקראת פיי בתשלום החוב, ועל כן נטל הלוואה, אבל כשהגיע החשבון השני הוא הבין שהחשבון הראשון לא כלל את כל התקופה בה הגנב חגג על חשבונו לפני שהחשבון נותק.

הוא זעם על כך שהחברה לא ניתקה את החשבון הזה כשהבחינה בסכום עתק כזה יורד מחשבונו. “החברה לא הייתה צריכה לתת לחשבון להתנפח כך”, הוא אמר, “אני לא יכול לשלם את זה ולכן לא נותר לי ברירה אלא להיאבק בזה. אני אפילו לא יכול לעזוב אותם בגלל החוזה. אני לקוח שלהם כל חיי ועכשיו זה”.

לאחר שהסיפור פורסם בהרחבה בתקשורת, דובר מטעם חברת וודאפון הודיע שפיי יתבקש לשלם רק 500 פאונד ולא את הסכום המלא של החוב. החברה בחנה את המקרה הזה והבינה שמאחר ומדובר בפעילות פלילית בסדר גודל מטורף, היא לא תוכל לחייב לקוח חף מפשע בתשלום. המסקנה? לחזור לטלפון חוגה 😉

דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן