הכירו את תלמיד התיכון שהרוויח 72 מיליון דולר בבורסה בהפסקות בין השיעורים

אף פעם לא מוקדם מדי בשביל להתחיל להתעשר, ואם הסיפור הלא ייאמן של מוחמד איסלאם, נער בן 17 מניו יורק אינו מתיחה מתוחכמת אז יש לנו הוכחה חד משמעית למשפט הזה. איסלאם, שהתחיל להשקיע בבורסה כספים שהוא הרוויח כמורה פרטי, הפך לכוכב העולה של שוק ההשקעות ושווה נכון להיום 72 מיליון דולר. 

הסיפור של איסלאם נפוץ כשמועה כבר שבועות רבים, אך בימים האחרונים פורסם בשני עיתונים מכובדים, New York Magazine ו-Market Watch, מה שהוסיף לו טאץ’ נוסף של אמינות. כתבת ה-New York Magazine ישבה עם איסלאם ועם חבריו לראיון, שם הוא אמנם לא הסכים לגלות לה כמה כסף בדיוק יש לו אך אמר שמדובר ב”סכום גבוה בן 8 ספרות”. 

“מה גורם לעולם להסתובב? כסף”, הוא סיפר לכתבת שתהתה מה גורם לילד בן 17 להבין כל כך בכלכלה: “אם הכסף לא זורם, אם עסקים לא ממשיכים לפעול, אז אין חדשנות, אין מוצרים, אין השקעות, אין צמיחה, אין עבודות”.

איסלאם סיפר שהוא התחיל להשקיע כבר שהיה בן 9, במניות זולות שהתרסקו ולקחו עימם את כל הכסף שלו דאז. “הבנתי אז שאין לי ביצים לזה”, הוא סיפר. אך כעבור מספר שנים הוא התחיל ללמוד כלכלה, והחליט לנסות שוב את מזלו בשוק ההון. אחרי כמה הפסדים גדולים הוא התחיל להרוויח – ובגדול. “אתה לומד הרבה יותר מההפסדים שלך מאשר מהרווחים שלך”, הוא סיפר.

כעת, כאמור, תיק המניות שלו שווה עשרות מיליוני דולרים. הוא שוכר לעצמו דירת פאר במנהטן, למרות שההורים שלו אוסרים עליו לעבור לגור מחוץ לבית עד שיחגוג 18. גם במכונית ה-BMW היוקרתית שקנה הוא לא רשאי לנהוג, כי עדיין אין לו רישיון נהיגה. 

דרך Market Watch | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן