ג’ייד בורק בת ה-14 הפכה לכוכבת יוטיוב בין לילה בזכות הביצוע הזה

לפעמים צריך רק סרטון ביתי פשוט וכישרון כדי להפוך לכוכב גדול. על החלום הזה התבסס יוטיוב כבר שנים. היכולת של אנשים אנונימיים לכבוש את לב ההמון גם כשאין להם גב כלכלי היא אתגר חמקמק ומסתורי. לא כל סרטון שמתיימר להיות ויראלי מצליח להגשים את התקוות של יוצריו, אם כי אחד למיליון זה קורה ומביא עמו תהילת עולם בין לילה. ג’ייד בורק בת ה-14 מסקוטלנד היא בהחלט סינדרלה מודרנית.

ראו גם: הזמרת הזו יכולה לשיר כמה קולות במקביל

הכל התחיל, כצפוי בסיפורי אגדות, כשג’ייד העלתה ליוטיוב סרטון בו היא שרה את להיטה המופתי של ויטני יוסטון “I Will Always Love You”. רק כאשר תחנת רדיו מסיאטל (95.7 KRJ ) שיתפה את הביצוע בדף הפייסבוק הפופולרי שלה (2.5 מיליון לייקים) ג’ייד הצעירה הפכה לכוכבת בין לילה בארצות הברית עם מיליון צפיות בפייסבוק. והיא אכן הצדיקה את התהילה המיידית והחזירה געגועים לקווין קוסטנר בתור שומר ראש.

וכך הם קידמו את הכישרון החדש:

‘AMAZING! She is only 13 but her voice has much POWER and SOUL to sing ‘I Will Always Love You’.

‘Jade you have an amazing Future.’

ג’ייד המוכשרת התעוררה לאלפי הודעות לאחר שאימה נתנה אישור לתחנת הרדיו לשתף את הלהיט עם יותר משני מיליון אוהדים. הנערה עורכת ומצלמת את הסרטונים שלה בעצמה. את הגירסה הזו היא הכינה את זו לפני כמה חודשים. “זה די מדהים להתקדם מאלפי צפיות למיליון צפיות בפייסבוק תוך זמן כזה קצר”, היא סיפרה, “אמי הייתה משמיעה הרבה ויטני יוסטון כשהייתי ילדה וזה די ברור למה היא כזו אגדת מוזיקה”.

אם היא תמנף את ההזדמנות שניתנה לה היא בטח תוכל להגיע רחוק. יש לה שיק א לה קייט בוש, מבטא סקוטי אנין וכישרון שעוד ניתן לפתח לאוקטבות שמיימיות. מי יודע, אולי עוד יעשו “שומר הראש 2” ויגייסו אותה.

הנה היא בסרטון היוטיוב, שם היא צבר רק כמה אלפי צפיות.

דרך Mail Online

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן