4 מהלכי מובייל חדשניים

מכירים את זה שאתם גולשים להנאתכם בטלפון הסלולרי ופתאום קופץ לכם מעברון עם פרסומת מעצבנת ולא קשורה לכלום? יש לנו בשורות טובות בשבילכם. לא, לא הולכים לבטל את פלטפורמת הפרסום הזו, אבל כן הולכים ומשפרים אותה כדי שהגולש יתחיל קצת ליהנות מהמעברונים.

בתקופה האחרונה, החלטנו להיכנס בעוצמה לעולם המובייל ולסמן מטרה – לשנות את הדרך שבה עולם הפרסום מתנהל בתחום הפרסום והשיווק הסלולרי. לאט לאט, המעברונים והמתפרצות הסלולריות הופכים יותר ויותר יצירתיים, חווייתיים ואפילו יעילים ואפקטיביים עבור הגולשים.

קבלו ארבעה מהלכי מובייל מגניבים וחדשניים שהוצאנו לאחרונה למגוון לקוחות:

הקאפצ’ה שתדאג לכם

מהלך מיוחד של דורקס ביום האיידס העולמי שהציג קפאצ’ה שמנעה כניסה לא בטוחה לאתרים הגדולים, או במילים אחרות: לא נכנסים בלי דורקס!

געו כדי להיכנס

 

מעברון שאסור להתעלם ממנו

קמפיין של ynet לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים. המעברון, הציג תמונה של בחורה חבולה ונתון מספרי על אלימות נגד נשים. הגולשים שלחצו על “התעלם” הופתעו שהתמונה הסטטית הפכה לסרטון בו הבחורה מקבלת שתי סטירות לחי מזעזעות שאחריהן עלה הכיתוב “התעלמת? אתה חלק מהבעיה!”. המהלך הצליח לייצר רמת מעורבות גבוהה ואף לייצר שיחה מעבר לגבולות המעברון.

געו כדי לא להתעלם

 

 

קמפיין זועם

לקמפיין של הסרט “זעם” החלטנו להכניס קצת אקשן. יצרנו מעברון משחק דרך תותח של טנק. המעברון הניב תוצאות מדהימות ורמת אנגייג’מנט מהגבוהות שנראו אי פעם בעולם המובייל הישראלי.

געו כדי לשחק

 

געו בשביל להרגיש

קמפיין חדשני נוסף שעשינו לדורקס, לרגל השקת הקונדום החדש, דורקס RealFeel. המעברון מציג איור סטטי שעל ידי מגע במסך, הופך לתמונה ואז לסרטון חושני, ובכך ממחיש איך כל נגיעה עם דורקס RealFeel מרגישה אמיתית יותר.

געו כדי להרגיש

 

בימים אלה משיקה טוויסטד את Mobix, חברה חדשה שתתמקד בפעילות מובייל חדשנית ופורצת דרך. פרטים בקרוב…

כתב: אייל גן-מור

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן