זו התגובה הדוחה של נותני חסות בעקבות התאונה שהותירה את מיכאל שומאכר משותק ואילם

מיכאל שומאכר, 45, כנראה נהג המירוצים הגדול ביותר ביותר בעולם, כנראה כבר לא יוכל לנהוג עוד. בסוף 2013 הוא עבר תאונת סקי שהובילה לפגיעת ראש חמורה. כיום הוא מסתגר באחוזתו יחד עם המשפחה שלו, משותק ואילם, בעיצומו של הליך שיקום ארוך וקשה שכלל לא בטוח שיוכל לשפר את מצבו. 

לאחרונה הודיעו מספר חברות מסחריות, ששומכאר היה הפנים הציבוריות שלהן, שהן החליטו לזנוח את הכוכב ולבטל את החוזים העתידיים שלהן איתו. על פי הערכות, שומאכר הפסיד בשבועות האחרונים חוזים בסך ארבעה מיליון אירו לשנה מחברות האופנה Navyboot ו-Jet Set, שלא יאריכו את החוזה שלו לשנה נוספת. 

“זה לא פשוט להיות הספונסרים של שומאכר”, אמר בעל החברות האלה, פיליפ גיידול, על ההחלטה: “אנחנו משלמים מיליונים בשנה, אך מאז התאונה הזו אנחנו לא מקבלים שום דבר בתמורה. אבל האם אפשר בכלל להפריד את הסיטואציה הנוכחית מכוכב הפורמולה 1? זה דורש איזון. מצד אחד, נותני חסות חייבים לשמור על איזון כלכלי, מה שמצביע על ביטול חוזים. מצד שני, זה נראה לא טוב לקהל הרחב, כאילו אנחנו מפנים את הגב לשומאכר בזמנים קשים”.

גיידול, כאמור, הכריע כבר בסוגיה. הקהל הרחב זה טוב ויפה, אך כשמשלמים מיליונים בשנה לכוכב ספורטיבי שכבר לא מסוגל לעמוד על רגליו בכוחות עצמו הכסף שווה לו יותר. 

יש לציין שחברות אחרות, כמו למשל חברת המים המינרליים Roscacher הגרמנית, דווקא החליטה לחדש את החוזה לשנה נוספת ולהמשיך לשלם לשומאכר בזמן שהוא מנסה להשתקם מהתאונה.

גם בלעדיה, לכוכב לשעבר לא באמת חסר כסף: במהלך שנותיו כנהג מירוצים מצליח הוא צבר מספיק הון עצמי לשארית חייו שיכול לכסות גם את הטיפולים הרפואיים והשיקום שהוא עובר.

ובכל זאת, זה קצת עצוב, איך כוכב ענק אחד נשאר לבד אחרי התאונה ששינתה את נתיב חייו מהקצה אל הקצה. 

דרך Daily Mail | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן