אנג’לינה ג’ולי יצאה ביוטיוב עם בשורה דרמטית למעריצים

הנה הוכחה נוספת לכך שתזמון הוא הכל בחיים. כשאת אחת הכוכבות ההוליוודיות הגדולות ביותר ושמך אנג’לינה ג’ולי, הדבר האחרון שאת מייחלת לו זה להיעדר מהפרמיירות של הסרט שלך.

חוק מרפי כנראה עבד שעות נוספות במקרה הזה. הנה, בדיוק בזמן יציאת הסרט החדש “לא נשבר”, בבימוי ג’ולי, כאשר ציפו ממנה לקדם עם פניה היפות את הסרט בפרימיירות נוצצות, חבוקה באקססורי היפה מכל, בראד פיט, קיבלה ג’ולי את הבשורה הקשה.

ראו גם: מה קרה לפרצוף של אנג’לינה ג’ולי

אם לדייק, הבחורה הנחשבת ל”יפה בעולם” קיבלה מתנת חג מולד מוקדמת בדמות של אבעבועות רוח. לא פחות. המחלה המדבקת שהתפשטה על גופה מונעת ממנה להופיע ולקדם את הבייבי היצירתי שלה. אבל בניגוד לכוכבות אחרות שפשוט לא היו מגיעות או מתעקשות להופיע ויהי מה, ג’ולי הכינה וידאו בסגנון ביתי והעלתה לערוץ יוטיוב של אולפני “יוניברסל”.

“רק רציתי להיות ברורה וישרה לגבי הסיבה שאיעדר מפרמיירות הסרט שלי בימים הבאים”, אמרה, “אהיה בבית ואתגרד. אני אתגעגע לכולם ואני לא מאמינה שזה קורה כי הסרט הזה חשוב לי כל כך”. למען האמת, ג’ולי דווקא נראית די בסדר ונאמר שראיתי מחזות קשים מזה. ועדיין, מדובר כנראה ביח”צנות הכי טובה שיכולה הייתה לסדר לסרט הזה. לצערה, הוא לא הצליח להעפיל למועמדים ב”גלובוס הזהב”.

הסרט עוסק בחייו של הנווט לואיס זמפריני, אחד האצנים הטובים ביותר שהיה באולימפיאדת 1936 אשר כושרו הפיזי עזר לו לשרוד בשבי היפני. נקווה שג’ולי תשרוד את מעצר הבית ותצא לכמה פלאשים בקטנה.

הנה ג’ולי והבשורה:

דרך Mashable

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן