צפו: נמיות משתוללות בבריכת כדורים צבעונית

מה מחבר בין נמיות נמרצות ובריכת כדורים צבעוניים? על פניו כלום. נמיה נחשבת חיה פיראית שחיה בטבע, ומהווה אובייקט להרג על ידי חקלאים, או פגיעה על ידי מכוניות. הסרטון שנחשף מציג חבורת נמיות משתעשעת ומתפרעת בבריכת כדורים צבעוניים כאילו אין מחר.

אהבתם? ע’ קווירית זקוק לתמיכתכם ומחלק לכם מתנות!

ועם זאת, צפייה מדוקדקת מעלה מחשבה מטרידה, שהפרפורים בתוך כל הצבעוניות הזו אינם באמת משחק שובב כפי שהוא נדמה לעין האנושית, כי אם ביטוי למצוקה, מכיוון שהבריכה הונחה במתכוון מעל פתחי המחילות של הנמיות ולכן הן מנסות לשווא להתחפר בה.

אהבתן? תימכו בקמפיין של ע’ קווירית

בדיקה העלתה שבתחתית בריכת הכדורים הוחבא מזון, וזו הסיבה האמיתית להתחפרות הנלהבת בכדורים, ואולם, עובדי גן החיות של יוסטון טוענים כי נדמה שהנמיות שאבו הנאה אמיתית מהמשחק בבריכה:

“לא ידעו שזו תהיה התגובה, חשבנו שהן פשוט יזנקו פנימה ויחטפו את המזון, במקום זאת, נראה שהן חשבו שזה יהיה כיף לרוץ ולקפוץ ולקבור עצמן בתוך כל הכדורים” אמר קווין הודג’, מעובדי גן החיות. למשל, אחת הנמיות הנמרצות האלה נראית רצה ומזנקת בכוונה לתוך הכדורים, קופצת החוצה וחוזר חלילה, בלי שהמזון שהוחבא בינהם בכלל מעניין אותה.

אבל הפעילה למען זכויות בעלי החיים, יוספה מקייטן, מוסרת:

חיות עשויות להשתעמם עד אבדן שפיות וטירוף בתנאי גן-חיות. ההפוגה המשחקית הקצרה הזו היא לצערי היוצא מהכלל המעיד על הכלל. זאבים הפוסעים הלוך ושוב בכלובם, קופים הבוהים בנקודה בעודם מתנדנדים רפיטטיבית על אותו ענף ובעלי-כנף התולשים את נוצותיהם הם כולם סימנים מובהקים למצוקה נפשית שעל גבול הטירוף, אליה נקלעים בעלי-חיים בשבי בכלל ובגני חיות בפרט. הצורך לשחק והצורך בעניין (חיפוש מזון למשל, ולא מציאתו באופן פשוט מדי כל יום באותו מקום בכלוב) הוא משותף לבעלי-חיים אנושיים ולא אנושיים.

לסיפור המלא

לוידאו המלא

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן