פייסבוק הוסיפה תכונה שימושית שחיכינו לה שנים

אם יש אמת אחת ידועה בפייסבוק, היא שהחיפוש ברשת החברתית הגדולה בעולם הוא פשוט דפוק. פייסבוק אף פעם לא הציעה חיפוש ראוי, ועל אף שניסתה לשפר את המצב עם Graph Search לפני כשנתיים, הקונספט של חיפוש חיתוכים מסויימים (נניח, “חברים שגרים בתל-אביב ואוהבים את יוני בלוך”) אולי נשמע טוב על הנייר, אבל קצת פחות מתאים לבני אדם שבדרך כלל רוצים לחפש תכנים.

והנה, פייסבוק סוף סוף הפנימה את הביקורת והציגה אפשרות חיפוש חדשה שלא ברור איך לא הייתה מוטמעת באתר מיומו הראשון: חיפוש סטטוסים.

מעתה, כשתשתמשו בתיבת החיפוש של גוגל באתר או באפליקצית ה-iPhone, התוצאות שתקבלו יכללו גם סטטוסים או תמונות ספציפיות שנוגעות לחיפוש. לא מדובר רק בסטטוסים שלכם, אלא בכל הסטטוסים שחשופים אליכם ברשת החברתית. החיפוש חכם, ומאפשר לבצע חיתוכים כדי לאתר תכנים בצורה קלה יותר. כך למשל, תוכלו להקליד Jessica Wedding כדי להגיע לתמונות החתונה של חברתיכם ג’סיקה.

“עם החיפוש המהיר, אתם יכולים לשוב ולמצוא וידאו מצחיק מטקס הסיום שלכם, כתבה שרציתם לקרוא, או תמונות מהחתונה של החבר הכי טוב שלכם בקיץ שעבר”, אמר טום סטוקי, סגן נשיא פייסבוק לענייני חיפוש: “תוצאות החיפוש מותאמות והן ייחודיות בשבילכם, וכתמיד אתם יכולים לראות רק דברים ששותפו אתכם”. 

נשמע מושלם? למרבה הצער עדיין לא. אי אפשר, למשל, לסדר את תוצאות החיפוש על פי פוסטים אחרונים קודמים, כך שתוצאות חיפוש ישנות “מתערבבות” לעתים עם תוצאות חדשות. 

חיפוש “בוז’י” בעברית

בשלב זה, החיפוש החדש זמין אך ורק בגירסת הדסקטופ של האתר ובאפליקציית ה-iPhone. פייסבוק מבטיחים לצרף גם את משתמשי האנדרואיד והטאבלטים לחגיגה בקרוב, אך עדיין לא מספרים מתי. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן