עם 100 מיליון משתמשים, Trucaller מתחילה להציע המלצות לשיחות טלפון

אפליקציות שעוזרות לזהות מספרים חסומים ולא מזוהים צוברות תאוצה בחודשים האחרונים. NOKNOK הישראלית, שעל הדרך גם הראתה לכם איך החברים שלכם שמרו אתכם במכשירים שלהם, עשתה קצת רעש ברשת, ובמקביל עוררה תהיות אם לא מדובר בעצם בהפרת פרטיות. זה לא מה שמנע ממשתמשים להוריד אפליקציות כאלה ולהשאיר את השיחות הלא מזוהות בעבר.

Truecaller היא ללא ספק המובילה העולמית בתחום זיהוי השיחות. האפליקציה השוודית הזו גייסה עד כה כ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם. לאחרונה הפיצו המפתחים גירסה חדשה לאנדרואיד שמנסה לקחת את הקונספט צעד נוסף קדימה: לא רק זיהוי של כל השיחות שלכם, אלא גם שילוב מעין “מנוע חיפוש” חכם של המלצות לאנשי הקשר שלכם. 

הפיצ’ר הזה ימליץ לכם למי להתקשר ברגעים בהם אתם מרגישים הכי בודדים. “זה הצעד הראשון שאנחנו עושים כדי להפוך את Trucaller ליותר אינטילגנטית ואישית”, אמר אלן ממדי, מנכ”ל החברה. אחת הדוגמאות שהוא נתן לתוצאה של המנגנון הזה היא לאנשים שמתקשרים כל יום הביתה כשהם יוצאים מהעבודה. במקום לחפש את המספר של הבית בספר הטלפונים, האפליקציה תקפיץ להם את הבית למעלה כך שהשיחה תהיה במרחק לחיצת כפתור אחד.

Trucaller תתבסס גם על יומן השיחות שלכם, תזכיר לכם למי אתם צריכים להחזיר שיחות וכמובן – לזהות מספרים לא מזוהים, כל עוד הם רשומים באינדקס של החברה שכולל בשלב זה 1.5 מיליארד אנשי קשר. 

האם הפיצ’ר הזה באמת נחוץ? אם לוקחים את זה צעד אחד קדימה, היא בהחלט יכולה להקל על החיים, ולשמש מעין עוזר אישי עבורכם, שמזכיר לכם להתקשר לסבתא ולהחזיר טלפון בעניין הזדמנות עסקית שהתעניינתם בה אך בזמנו השיחות לא הבשילו לכדי עיסקה. נכון, אפשר לפתוח יומן ולשים תזכורת, אך אפליקציות כאלה יכולות לספק ערך מוסף אמיתית כאשר הן “מנחשות” לבד את המשתמשים שלהן ומציעים הצעות רלוונטיות, במקום להטיל עליהם את עול התזכורת. הגירסה החדשה זמינה לאנדרואיד בלבד, אך החברה מבטיחה להביא אותה בקרוב גם לאייפון ולמכשירי ווינדוז פון. 

דרך Gigaom

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן