איך להאזין לספוטיפיי גם מישראל

רדיו fm1: כל תחנות הרדיו להאזנה חינם באתר fm1.co.il

Spotify, שירות המוזיקה האינטרנטי שהפך ללהיט גדול בארה”ב, הוא כנראה אחד משירותי התוכן המגניבים ביותר שחובבי המוזיקה יכולים לחשוב עליהם. מגוון אינסופי של שירים (גם ישראליים, אם כי הם נמצאים במיעוט), איכות מצויינת ואפליקציות נהדרות לכל פלטפורמה שאפשר לחשוב עליה. יש רק בעיה אחת: השירות הזה לא זמין לגולשים מישראל.

כמו נטפליקס, הולו והרבה שירותים נוספים, ספוטיפיי מוגבל רק למדינות מסוימות בעולם. זו מגבלה שנובעת מהסכמי הפצה מקומיים, בעיות באיסוף תמלוגים ועוד, והשורה התחתונה היא שלפחות כרגע השירות לא זמין אצלנו בצורה רשמית ולא נראה שהוא יעשה עלייה בקרוב. 

למרבה המזל, אפשר לעקוף את החסימה האיזורית הזו עם כמה טריקים. בשביל להתחבר לספוטיפיי יש להתגבר על שני מכשולים עיקריים: הראשון – לגרום לדפדפן שלכם לחשוב שאתם גולשים מארצות הברית. השני – למצוא אמצעי תשלום אמריקני אם רוצים לעשות מנוי פרימיום לשירות.

לעבוד על הדפדפן

הדרך הראשונה בה Spotify מבחינה שאתם לא גולשים מארה”ב היא על פי כתובת ה-IP שלכם, ה”כתובת” האישית שלכם ברשת, שמסופקת לכם על ידי הספקית שלכם בכל פעם בה אתם מתחברים מחדש לרשת. ברגע שהשירות מזהה שאתם גולשים מישראל – הוא מציג את ההודעה המבאסת הזאת:

כדי להתגבר על החלק הזה אפשר להשתמש בשירותי VPN. אין טעם לצלול להסברים טכניים מלאים, רק נגיד ש-VPN מאפשר לכם “לעבוד” על האתר של ספוטיפיי (או כל אתר אחר) ולגרום לו לחשוב שאתם גולשים דרך מדינה אחרת. שירות מומלץ הוא Hola – תוכנה קטנה וחינמית (שמגיעה גם בצורת תוסף לדפדפן כרום) שעושה בדיוק את זה, והפכה לפופולרית מאוד על גולשים ישראליים. הורידו, הפעילו – וספוטיפיי יאפשר לכם להירשם לשירות.

איך נרשמים?

לספוטיפיי נרשמים כמו לכל אתר אחר. השירות ינסה לשכנע אתכם להתחבר דרך פייסבוק, אבל מומלץ להתעקש לעשות זאת דרך כתובת דואר אלקטרונית (יש לשם כך קישור קטן בדף ההרשמה). כשהשירות יבקש מכם להזין כתובת, דאגו להזין כתובת אמריקנית. אתם יכולים להשיג לעצמכם כתובת כזאת דרך אתר כמו Mustop, או פשוט להשתמש בכתובת קיימת.  

אם תירשמו לשירות החינמי של ספוטיפיי תקבלו גישה לכל ספריית המוזיקה שלהם, אך תאלצו להאזין גם לפרסומות, לא תוכלו להשתמש באפליקציות לסמארטפונים ולא תיהנו מהאיכות המלאה של השירים. אפשר להירשם לשירות הפרימיום בעלות של עשרה דולר לחודש – אך בשביל זה צריך להתגבר על מכשול נוסף.

שימו לב: ברגע שאתם רשומים לשירות, אתם יכולים להשתמש בו גם מ-IP ישראלי למשך שבועיים. לאחר שתסיימו את ההרשמה, אתם יכולים להתנתק מ-Hola. אם ספוטיפיי תחזור לטעון שאתם נמצאים באיזור שלא יכול ליהנות מהשירות התחברו שוב דרך Hola פעם אחת, והשירות יחזור לעבוד. 

איך משלמים?

Spotify דורשים שימוש באמצעי תשלום אמריקני, מה שאומר שלא מספיקה לכם ויזה בינלאומית כדי להירשם. מה כן אפשר לעשות?

האפשרות הפשוטה ביותר היא לקנות כרטיס מתנה ל-Spotify. ניתן לעשות זאת, למשל, דרך האתר הזה, או דרך איביי. קנייה כזו אמנם דורשת מכם לשלם עמלה קטנה של כמה דולרים, אך עדיין משתלמת והיא גם הדרך הכי פשוטה להירשם לשירות הפרימיום.

אפשרות נוספת היא להוסיף כתובת חיוב אמריקנית לכרטיס האשראי הקיים שלכם. אם יש לכם אמריקן אקספרס ניתן לעשות זאת חינם דרך שירות הלקוחות הטלפוני של החברה. עשו זאת (אפשר עם כתובת של קרובים או כתובת מאתר כמו Mustop) ונסו להשתמש בכתובת זאת כדי להירשם. ב-Spotify לפעמים עולים על הניסיון הזה, אך אם תשתמשו באותו כרטיס עם כתובת אמריקנית כדי לפתוח חשבון פייפאל, תוכלו להגדיר אותו כאמריקני ואז להשתמש בו בספוטיפיי בלי בעיה. 

ומה קורה אחרי שנרשמים?

מתחילים להזרים מוזיקה כאוות נפשכת. שימו לב שכדי להוריד את האפליקציה לאייפון יש צורך לפתוח חשבון iTunes אמריקני (ניתן לעשות זאת דרך תוכנת אייטיונז או דרך האייפון עצמו גם ללא צורך להכניס פרטי אשראי). תיהנו!

דרך Shutterstock

רדיו fm1: כל תחנות הרדיו להאזנה חינם באתר fm1.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן