לבחורה הזו יש יכולת מדהימה לשנות את כתב היד שלה כמו זיקית אנושית

לכל אחד מאיתנו יש את כתב היד האישי שלו. אם יש לכם מזל הוא ברור ונקי ויפה, ואם אתם רופאים סביר להניח שהוא בלתי קריא לחלוטין. לשנות כתב יד דורש מאמץ גדול. נסו לקחת נייר ולכתוב בכתב “שונה” ותבינו את זה מהר מאוד: צריך לחשוב טוב טוב לפני כל אות, וסביר להניח שתוך שתי שורות לכל היותר תחזרו לכתב היד האישי שלכם.

אלא אם כן אתם הבחורה הזו, שמכנה את עצמה ב-Reddit כ-Oddacious. לפני שנה היא פרסמה באחת הקבוצות היחסית זניחות של Reddit את התמונה המדהימה הזו, בו היא מוכיחה שהיא יכולה לשנות את כתב היד שלה בצורה מושלמת כמה פעמים שהיא רק רוצה. היא סוג של זיקית אנושית שיכולה לחקות כל כתב יד שהיא רואה. “כן, זה אומר גם חתימות. אף פעם אל תתנו לי צ’ק”, היא כתבה.

התמונה, כאמור, פורסמה כבר לפני שנה, אך רק עכשיו אחד מגולשי הקבוצות היותר פופולריות של Reddit שם לב אליה, ופירסם אותה מחדש במיקום הרבה יותר מרכזי. משם הדרך להפיכתה לוויראלית היתה קצרה. 

שינוי כתב היד הזה היא יכולת די מופלאה, שגם כמעט גרמה לבחורה לעוף מהאוניברסיטה, אחרי שהמרצים שלה חשבו שהיא משלמת לאחרים כדי שיפתרו במקומה בחינות. היא סיפרה שקראו לה לוועדת משמעת בלי שיסבירו לה מה מהות החשדות נגדה.

“הרגשתי תחושת הקלה כשהבנתי שהבעיה היתה שכל הדפים במחברות הבחינות היו שונים מבחינת כתב יד. ביקשתי עשר דקות, רצתי לחדר שלי ולקחתי את כל המחברות שלי. נתתי להם לדפדף במאות העמודים האלה, והם נתנו לי ללכת”. 

זיקית כתב-היד הזו גם העלתה צילומים של חלק מהמחברות שלה, עם כל השינויים בכתב היד:

אז נכון, היכולת לשנות את כתב היד היא די מיותרת, במיוחד בעולם הדיגיטלי של היום בו כתב יד הופך להיות פחות ופחות רלוונטי. ועדיין – הלוואי על כולנו כישרון כזה. 

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן