האינטרנט באובססיה על סוחרת הזנקס הזו

אחת לכמה חודשים אנחנו נזכרים שגם פושעים יכולים להיות מאוד מאוד יפים. למגאן סימונס וג’רמי מיקס מצטרפת כעת עבריינית חדשה, שתמונת המעצר שלה הפכה לוויראלית וגרמה לגברים רבים להיות פורעי חוק רק כדי להתקרב אליה: אלישיה סוגורו בת’ריק.

בת’ריק בת ה-18 נעצרה לכמה שעות אחרי שהסגירה את עצמה בתחילת החודש. “הסגרתי את עצמי ב-7 בבוקר, שחררו אותי ב-11:30. אל תאמינו למה שאתם שומעים. ותמונת המעצר שלי חמודה”, היא פרסמה בחשבון הטוויטר שלה. תמונת המעצר, אכן חמודה, התפשטה ברשת כאש בשדה קוצים והפכה את אלישיה לעצירה הלוהטת של 2014:

המשטרה חשדה שאלישיה סחרה בתרופה הפסיכיאטרית זנקס. בחשבון הטוויטר שלה היא רומזת שהחשדות אינם נכונים. “מה שאנשים אומרים ומה שמופץ בצורה ויראלית לא חופר אפילו קצת לעומק הסיפור המורכב מאחורי ההאשמות נגדי”, היא כתבה

העוקבים שלה בטוויטר שוכנעו, ורבים מהם שלחו לה כבר הצהרות אהבה. אלישיה, כך נראה, נהנית בשלב זה מתשומת הלב. היא עונה לרבים ממעריציה, מפברטת ומרטווטטת את ציוצי האהבה שלה ובאופן כללי מתנהגת כמו נערה בת 18 ולא כמו פושעת מתוחכמת. אם נלמד מהמקרים הקודמים של פושעים סקסיים שפורסמו בזכות תמונת המעצר שלה סביר להניח שיקרה אחד משני דברים: או שיימאס לה מהר מאוד מהתהילה, או שהיא תקבל חוזה דוגמנות שיסדר לה את שארית החיים. 

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן