משתמשי Gmail שעובדים הרבה עם מסמכים: הפיצ’ר החדש הזה הוא בשבילכם

אם אתם מקבלים הרבה מאוד מסמכי וורד למייל שלכם ומשתמשים בג’ימייל – יש לנו חדשות טובות בשבילכם: גוגל הטמיעה פיצ’ר חדש, שמאפשר לערוך את המסמך שקיבלתם בלחיצת כפתור אחת, ישר בתוך הדפדפן. מעכשיו, כשתעבירו את סמן העכבר על אייקון הקבצים המצורפים, יופיעו בפניכם שלושה אייקונים קטנים: הורדה, שמירה ל-Google Drive או עריכה.

מה יוצא לגוגל מהתוספת הזאת? הרבה מאוד. כדי לערוך את המסמך, המערכת שומרת אותו ממירה אותו אוטומטית ל”מסמך גוגל” ושומרת אותו על שירות הענן Google Drive שלה. בקיצור: כשאתם מסכימים לערוך מסמך ב-Gmail אתם בעצם מוותרים על וורד (או פארוורפוינט, או אקסל) ועוברים להשתמש במערכת הפנימית של גוגל. 

כמובן שכל זה היה אפשרי עד עכשיו, אך כדי לעשות את זה היה צריך לשמור את המסמך ידנית ל-Google Drive ולפתוח אותו שם.

קיצור הדרך החדש הופך את התהליך הזה לפשוט מספיק בשביל שגם אנשים שלא ממש מבינים מה זה גוגל דרייב יעשו אותו. ובצדק. לחיצה על כפתור ועריכה זה פשוט הרבה יותר מלהוריד את הקובץ למחשב ולפתוח אותו משם. השאלה, כמובן, מה יקרה כשאותם הדיוטות ינסו לחפש את המסמך הערוך כדי לשלוח אותו הלאה ולא יצליחו למצוא אותו על הכונן הקשיח שלהם.

בגוגל, אגב, מציעים גם תוסף לדפדפן Chrome שמאפשר עריכה ישירה דרך הדפדפן מבלי להמיר את הקובץ ל-Google Drive. שווה לנסות אם אתם רוצים את הנוחות של השירות החדש אך לא רוצים לשעבד את עצמכם לאקוסיסטמה של גוגל. 

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן