תיעוד: כך הגיבו שתי צעירות לגברים שהטרידו אותן מינית באוטובוס

בחודש דצמבר, 2012, נסיעת אוטובוס שגרתית של סטודנטית בת 23 מדלהי הסתיימה באונס קבוצתי אכזרי ורצח. מאז, המדינה הסובלת ממכה של אלימות מינית לא שקטה. נשים רבות יוצאות לרחובות כדי לנסות לשנות את תרבות האונס הרווחת, ונראה שגם בכירים בממשל ובמשטרה מתחילים לעשות צעדים בכיוונים הנכונים.

מבקרת המשחקים שסבלה מהטרדה מינית הגיבה בדרך מקורית במיוחד

אך בשביל שתי צעירות שהוטרדו מינית באוטובוס ביום שישי האחרון כל זה לא הספיק, והן נאלצו לקחת את העניינים לידיים שלהן כדי להציל את עצמן מאונס ואולי אפילו גרוע מכך.

האוטובוס היה עמוס בנוסעים, אך כמעט אף אחד לא התערב בקטטה שפרצה בין שתי האחיות, בנות 19 ו-22, לבין קבוצה של גברים שנגעו באחת מהן בניגוד לרצונה.

כשהיא ראתה גברים מובילים צעירות לשירותים היא לא חשבה פעמיים ושילמה בחייה

 

השתיים התחילו לצעוק, והגברים הפעילו אלימות כדי לרסן אותן. בשלב זה הבנות הגיבו בעצמן באלימות. האחות הקטנה הורידה את החגורה שלה והתחילה להצליף בתוקפים. האחות השניה ניסתה לפגוע בהם באגרופים. 

מבחינה גופנית, לא היה להן הרבה סיכוי. התקווה שלהן היתה שהנוסעים האחרים, או אולי נהג האוטובוס, יסייעו להן. אך זה לא קרה. מלבד אדם אחד שניסה להפריד ואישה בהריון שהוציאה את הסמרטפון שלה כדי לתעד את האירוע, כל שאר הנוסעים ישבו בשקט. הנהג, כמו גם איש הצוות הנוסף שהיה באוטובוס באותו זמן, המשיכו את הנסיעה כרגיל. “אף אחד לא בא לעזור לנו. אז הורדנו את החגורות שלנו והתחלנו להכות את הגברים במסגרת הגנה עצמית. אם הנוסעים האחרים היו קמים לעזור זה היה נגמר אחרת”, סיפרה אחת האחיות. 

בשלב מסויים הנהג עצר בצד הדרך, וחבורת הגברים הצליחה להוציא את הבנות מהאוטובוס בכח. שם הקטטה נמשכה, ורק כשהבנות התחילו לזרוק אבנים כבדות לעבר הגברים הם ברחו ועזבו אותן לנפשן. לאחר שהסרטון פורסם והפך ויראלי המשטרה המקומית הצליחה לאתר בזריזות את הגברים והם מואשמים בתקיפה. הרשויות שוקלות גם לנקוט בהליכים משפטיים נגד נהג האוטובוס, שלטענתם היה צריך לנסוע מייד לתחנת משטרה ובשום אופן לא לנטוש את הבנות ביחד עם התוקפים שלהן. 

דרך BBC

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן