הסיפור האמיתי מאחורי תמונת הנקמה “גם אני יכולה לבגוד” (לא בעבודה)

כולם אוהבים סיפורי נקמה טובים, אבל רבים הסכימו שתמונת הנקמה ששלחה בחורה אלמונית אחד לחבר שלה, בחור בשם טים, אולי קצת פספסה את הפואנטה. התמונה מציגה קלוז-אפ על פנים של בחורה מכוסים בנוזל לבן חשוד. הבחורה מיישירה מבט למצלמה ומחזיקה פתק עם הכיתוב “טים, גם אני יכולה לבגוד”. מסוג התמונות האלה שמספרות סיפור שלם למבוגרים בלבד.

התמונה, שמוצגת כאן בגירסתה המצונזרת (והעדיין מטרידה), הופצה בימים האחרונים בטוויטר ובפייסבוק. רבים לא הבינו את הנקמה המוזרה הזו. מילא לבגוד בחבר הבוגדני, זה מובן, אבל למה לסיים את הבגידה באחד האקטים המשפילים והמבזים ביותר מתרבות הפורנו, להצטלם ואז לשלוח לחבר הנבגד?

זה לא ברור מראש שאותו חבר ינקום בחזרה על ידי הפצת התמונה הלאה? שהנקמה הכה-מתוחכמת תהפוך במהרה לבדיחה ויראלית?

כל אלה היו יכולות להיות שאלות לגיטימיות אם המקרה היה אמיתי. הוא לא. גולשים חדי עין זיהו את התמונה ככזו שפורסמה לפני חודש בחשבון הטאמבלר המאוד מאוד מאוד לא בטוח לצפייה בעבודה, hornygirl. כך מציגה את עצמה בעלת החשבון: “שלום! אני ג’וזי, הידועה גם בשם hornygirl. אני ילדה חרמנית וממוצעת בת 19 ללא רפלקס הקאה, שאוהבת לחשוף את עצמה ולבצע מין אוראלי, במיוחד לאנשים שאינם החבר שלי”. 

הטאמבלר מלא בתמונות פורנוגרפיות לחלוטין של אותה ג’וזי, כולל תמונת הנקמה שהופצה בימים האחרונים, רק שבגירסה של ג’וזי בפתק כתוב Thishornygirl1 Tumblr, כדי להוכיח שהמצולמת בתמונה היא באמת בעלת החשבון. לא שזה מוכיח את זה, בדיוק כמו שהפתק לא הוכיח שהמצולמת בגדה בטים. 

המסר ברור: לא להפיץ כל תמונה ויראלית שאתם מקבלים, בטח אם היא כוללת תכנים מיניים כל כך בוטים. לא שהאמת הפריעה אי פעם לסיפור טוב. 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן