מחקר חדש שם את האצבע על ההשפעה המוזרה של נעלי עקב על גברים

אולי אתן חסידות המראה של אודרי הפבורן עם נעלי בלרינה אבל לאור תוצאות של מחקר פרובוקטיבי מצרפת כנראה שויקטוריה בקהאם, שתמיד צועדת בתוך נעלי עקב אימתניים, יודעת בדיוק מה גברים רוצים. כן, הגידו מה שתרצו אבל עקבים לא רק מפרקים את כף הרגל ואת הגב: הם גם עוזרים לנשים להשיג מה שהן רוצות.

ראו גם: 25 נעלי עקב מטורפות של אמן הנעליים הישראלי קובי לוי

“גובה העקב של הנעל משאיר אפקט עוצמתי על הגבר”, טוען ד”ר ניקולס ג’וז’ואן, אחד החוקרים. אמנם נשים רבות לא יופתעו מהתגלית שלו אבל זו הפעם הראשונה שהאבחנה הזו מתקבלת בעקבות מחקר מדעי.

לצורך המחקר החוקר גייס ארבע נשים כשכל אחת הלכה עם נעליים שטוחות או עם עקב בגובה כמה סנטימטרים והן נאלצו לרשום את האינטראקציות שלהן עם הגברים סביבן. 

אחת המשימות הייתה לעמוד ברחוב ולעצור עוברים ושבים לצרכי מילוי סקר. 42 אחוז מהגברים הסכימו לעצור ולמלא את הסקר עבור נשים בנעליים שטוחות. כשהנשים היו בנעלי עקב התוצאות היו מרשימות: 82! אחוז מהגברים עצרו. ולא בהכרח כדי לראות אם האשה נועלת מנולו בלאניק או ג’ימו צ’ו כמו שרה ג’סיקה פארקר ב”סקס והעיר הגדולה”.

בניסוי אחר במסגרת המחקר הנשים הפילו כפפה ברחוב ובחנו את התגובה בקרב הגברים. 62 אחוז מהגברים הרימו את הכפפה עבור בעלות הנעליים השטוחות ו-92! אחוז מהגברים נרתמו למשימה עבור נשות העקבים. אז למה לנעלי עקב כזה אפקט? בכל זאת, מדובר רק בנעל.

“נעלי עקב פשוט הופכות נשים למושכות יותר”, חורץ החוקר הצרפתי, “נעלי עקב מזוהות עם סקסיות, הופכות את כל המראה למושך יותר, יופי ורצון לצאת לדייט”. מחקרים בעבר הוכיחו כיצד נעלי עקב גם הופכות את עמידת האשה לנשית יותר. טוב, כנראה הם לא ראו אותי מדדה כמו דינוזאור אפילפטי עם נעלי עקב.

כמו כן, כשהחוקר הציג לגברים את גוף האשה בנעלי עקב ונעליים שטוחות הם העדיפו את זו בעקבים. בקיצור, אם את מאוהבת באיזה בחור ורוצה את תשומת לבו, תרכשי נעלי עקב. או שתקווי שהמוח שלך מושך מספיק. האופציה השנייה בטוח זולה יותר.

תמונת שער: Shutterstock

דרך Huff Post

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן