מועדון קרב: 6 רגעים שחורים של יום שישי השחור

מה אתם עשיתם בבלאק פריידיי? סביר להניח שכתושבי ישראל הכי הרבה שיכולתם לעשות הוא לצאת למסע קניות באינטרנט מהסלון שלכם. האמריקנים, לעומת זאת, יצאו בהמוניהם לחנויות הפיזיות כדי לנצל את המבצעים המטורפים של הרשתות הגדולות. כמו בכל שנה, המוני אנשים פשטו על סניפים של וולמארט, טארגט וכו’ ולא לקחו שבויים. 

הנה כמה סרטונים שמתעדים את “מהומות בלאק פריידיי 2014”. הם כוללים את כל מרכיבי המתכון של אסון: צפיפות, דחיפות, קטטות, מכות ומדי פעם גם שוטרים שמצטרפים למהומה.

סביר להניח שהסרטונים האלה אינם מייצגים את כל תרבות הקניות האמריקנית ביום שישי לאחר חג ההודייה, ויש להניח שבאזורים מסויימים של ארצות הברית הקונים מנומסים ונחמדים, אבל הם מספקים די סיבות כדי להתייאש מהתרבות הצרכנית ומה שהיא עושה לבני אדם. 

השקט שלפני הסערה

בסניף וולמרט בטקסס היה רגוע יחסית. עדיין טירוף, אבל זה עוד כלום לעומת מה שיגיע אחר כך:

 

טירוף הטלוויזיה

בסניף Tesco Extra ערכו מבצע משתלם במיוחד על טלוויזיות, שגרם לעדר האנושי הדי מלחיץ הזה. לא ברור בדיוק כמה מהטלוויזיות שנמכרו שם אשכרה הצליחו להשאר שלמות בתוך הקופסאות שלהן בכל הטירוף הזה. 

 

חידוש מלאי

זה מה שקורה כשעובד מוציא מהמחסן כמה עשרות מצלמות במבצע: קטטנה המונית שפורצת מסביב לשקית הסחורה החדשה.

 

המיטב של הזבל האנושי

הנה סרטון אוסף שכולל כמה מקרים מזוויעים במיוחד מיוםה קניות הלאומי, במיוחד מריצות מטורפות שיצאו משליטה וכמעט גרמו לרמיסה של בני אדם תחת ההמון שרץ לעוד טלוויזיה ב-20 אחוז הנחה. ולא, אם תהיתם, צעקות ה”הלו הלו עצרו אנשים נפלו כאן” לא באמת עוזרות.

 

חשמל זורם בכפות ידיך 

הקטטה בסניף Walmart הזה לא נראית קיצונית, במיוחד בהשוואה לסרטונים הקודמים – אך עדיין השוטרים של הסניף בחרו לחשמל את אחד הקונים. אף אחד מהקונים האחרים לא התערב. כנראה הם שמחו שהתפנה להם עוד מקום בתור. 

 

משימה עיתונאית אמיצה

ולסיום, עבודה עיתונאית ראויה לשמה: עיתונאי ששם על עצמו מצלמת Go Pro ונכנס לתור סוער במיוחד. ככה זה נראה מגוף ראשון.

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן