מבקרת המשחקים שסבלה הטרדות מיניות נקמה בדרך מקורית במיוחד

גם זו דרך להתמודד עם טרולים באינטרנט: אלנה פירס, מבקרת משחקים אוסטרלית, רגילה לסבול ממסרים מטרידים בפייסבוק ובטוויטר. זו שגרת חייה המעציבה של כל אישה שבוחרת להיות משתתפת פעילה בקהילת הגיימרים: בשלב מסוים הגיימרים המיזוגנים יוצאים מהחורים שלהם ומאיימים עליה באונס וברצח. 

לאחר שחוותה הטרדה מינית באוטובוס, מאיה החליטה לא לשתוק

לפירס נמאס מהטרולים המאיימים. “לפעמים ילדים צעירים בפייסבוק שולחים לי איומים באונס”, היא צייצה בטוויטר: “אז החלטתי להלשין לאמהות שלהם”.

ההחלה הזו הגיעה אחרי שפירס בדקה קצת את פרופילי הפייסבוק של המאיימים, וראתה שמדובר בדרך כלל בילדים די קטנים שסביר להניח שעדיין לא הגיעו לבגרות מינית. היא הבינה מהר מאוד שאין טעם לפנות אליהם בהגיון – ועדיף לעשות את מה שילדים קטנים הכי מפחדים מהם: להגיד אותם לאמא. 

היא שלחה הודעות אישיות לארבע אמהות בפייסבוק, מתוכן רק אחת הגיבה (ככל הנראה הסיבה שהאחרות לא הגיבו היא כי ההודעות הגיעו לתיבת ה-Other שלהן והן כלל לא ראו אותן). ככה נראתה השיחה הקצרה ביניהן:

אלנה: “היי אנה, אני לא מכירה אותך אבל תהיתי אם את האמא של XXXX?

האמא: “כן, למה?”

אלנה: “אף פעם לא דברתי איתו בעבר, אבל הוא שלח הודעה מטרידה בעמוד הפייסבוק הפומבי שלי ואני תוהה אם תהיי מעוניינת לדבר איתו עליה:”

צילום מסך של ההודעה: “אני אאנוס אותך אם אי פעם אראה אותך זונה שכמותך”.

האמא: “אלוהים ישמור החרא הקטן. אני כל כך מצטערת! כן, אני אדבר איתו!!!!”

ההלשנה הזו כנראה לא באמת תעצור טרולים עתידיים מלאיים על פירס, או על נשים נוספות, בפייסבוק אבל היא כן דרך מצויינת להתמודד עם טרולים. פירס היא כמובן לא הראשונה שעושה זו, אבל הסיפור שלה זכה לויראליות רבה בסוף השבוע, ואפילו הוביל לראיון בערוץ הטלוויזיה המקומי:

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן