הבחור הזה מוכר שירות של “דייט מהגיהינום” שאפשר להביא להורים

ארוחות חג יכולות להיות עניין די מצחיק, במיוחד לאנשים שכבר נמאס להם מהמשפחה שלהם. ניק שמיט, בחור בן 28 מנאשוויל, הבין את העניין הזה והחליט לעשות ממנו עסק: הוא מכר את עצמו באתר קרייגליסט כ”דייט מהגיהינום” בשביל בחורות שמעוניינות לעצבן את ההורים שלהן.

“אני עבריין בן 28 ללא תעודת בגרות. יש לי מכונית אחת שצעירה ממני בשנה אחת בלבד וצבועה בצבעי הגיטרה של וואן הלן”, הוא כתב בהודעה שפרסם באתר: “אני יכול לשחק כל גיל בין 20 ל-29, תלוי אם אתגלח או לא. אני עובד כטבח ועובד במשמרות לילה בפאב. אם את רוצה שאהיה הדייט האפלטוני שלך לארוחת חג ההודיה, אך שאתחזה למישהו שנמצא במערכת יחסים ארוכה או רצינית איתך, רק כדי לעצבן את המשפחה שלך, אני בעניין”.

שמיט הבטיח שהשירות שהוא ייתן יכלול גם ריבים עם אבא על פוליטיקה, השתכרות מביכה והשתטות, פלירטוט עם אורחים אחרים ואפילו ייזום קרב אגרופים עם אחד מחברי המשפחה על הדשא, לעיני כל השכנים רואים. והמחיר? חינם! “אני לא דורש תמורה מלבד מהארוחה בחינם שאקבל כאורח!”, הוא כתב.

ואכן, הצעה כל כך טובה אי אפשר לפספס, וגולשת מאושרת תפסה את הדיל החד פעמי הזה (בתמונה למעלה: שמיט והדייט המאושרת רגע לפני הארוחה). בימים שלפני החג הסיפור פורסם בעיתונים המקומיים של נאשוויל, וברגע האמת זה גם מה שהרס את התוכנית להחריב את ארוחת החג המשפחתית. לאחר שהוא הגיע לבית המשפחה של הבחורה שהזמינה אותו הוא הבין שכולם מזהים אותו מכל הכתבות בתקשורת. “למרות זאת יש לנו חג הודיה נהדר! מקווה שגם לכם”, הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו וצירף כמה תמונות מארוחת החג:

יום אחרי ארוחת החג, שחשבון הטוויטר שלו הפך פתרום ליחסית פופולרי, פרסם שמיט את הלהקה שלו, Van Hagar, מה שאולי הופך את כל הסיפור הזה לנסיון לקדם את הלהקה הנ”ל. מצד שני, להקה או לא, איפה אפשר למצוא אורחים נראיים שאפשר להזמין לארוחת החג הבאה בישראל? פסח לא כל כך רחוק חברים, צריך להתחיל להתכונן!

דרך Neatorama

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן