האם “הצל” הטריל או הוטרל כאן?

מזמן לא שמענו מה חדש בממלכה האפלה של “הצל”. מאז שנרגעו רוחות צוק איתן (או לפחות התחלפו ברוחות אחרות) דברי השפר של  יואב “הצל” אליאסי קצת פחות נפוצים משהיו לפני מספר חודשים.

עיתונאי “הארץ” חיים לוינסון החליט אתמול לפטפט איתו בווטסאפ ולהטריל אותו קצת. הצל, לעומתו, טוען שהוא עלה על המזימה של לוינסון מההתחלה והוא בעצם היה זה שהטריל כי “יש לו תוכנה שכותבת את השם של מי שמדבר איתו!” (כלומר, וווטסאפ). אקשן!

לוינסון, כתב הארץ לענייני התנחלויות, ערך תמונה שמראה כאילו הוא כותב “תג מחיר” על תמונה ממוסגרת של מילות “התקווה” (עדכון: לוינסון פנה אלינו, ותיקן: מדובר בתמונה שעלתה אצלו בתגובות לאחד הפוסטים והוא מצא אותה מצחיקה, למרות שלא הוא ערך אותה). התמונה נערכה בגסות, וקל מאוד לראות שמדובר בעבודת Paint ולא במשהו אמיתי. לוינסון שלח אותה לאליאסי בווטסאפ, וצרף את ההודעה: “ראית את הכתב השמאלי הזה של הארץ???? מרסס תג מחיר על התקווה. אין בושה למזדיין הזה”.

אליאסי הגיב כשעה וחצי מאוחר יותר ושאל לשמו ולפרטים של משחית ההמנון. בהתחלה הצל הבטיח לפרסם את הדברים, אבל אז עשה כנראה בדיקה קצרה והבין שהתמונה המדוברת פורסמה בתגובות של לוינסון בפייסבוק ולא על ידי לוינסון עצמו. “סססעמק. כמע תפסנו תשמאלני”, כתב לו לוינסון. “אל תדאג מחר אני אצלו בעיתון הארץ אני רואה אותו אוכל בגינה (ג’ינה) כל הזמן”, ענה הצל.

לוינסון פרסם את ההתכתבות המשעשעת הזו בעמוד הפייסבוק שלו אתמול בערב:

כעבור שעה בלבד הצל הגיב בפוסט משלו, בו הוא טען שדווקא לוינסון הוא הטמבל כאן, ושהוא עלה על הניסיון להפיל אותו תוך דקות בזכות אפליקציה שמאפשרת לו לזהות מספרים שלא שמורים אצלו.

לוינסון עצמו פרסם את המשך ההתכתבות, בה הצל חושף שהוא יודע מי הוא. “וואו לקח לך זמן”, כתב לוינסון. “בקרוב פנים מול פנים”, הבטיח הצל עם סמל של לב. “היה כיף האמת”, סיכם לוינסון:

והנה הפוסט של הצל, שעל הדרך שלח את האריות שלו להגיב ללוינסון בפייסבוק:

לוינסון מצביע על הזמנים של ההתכתבויות, ובעיקר על פער של כמה דקות לפני שהצל כתב שהוא רואה את לוינסון בפלאפל ג’ינה – פער שכרונולוגית הגיע בדיוק בדקות בהם הוא פרסם את הפוסט בעמוד שלו. לדעתו, אליאסי ראה את הפוסט והתחיל לשנות את אופי התגובות שלו, מתגובות “זורמות” לקיצוניות יותר, אחרי שהבין את גודל הפאדיחה וניסה להתחמק ממנה באלגנטיות.

הפוסט של לוינסון זכה לכ-800 לייקים, וכמה מאות תגובות, רבים מצד תומכי “הצל” שמקללים אותו כצפוי. הפוסט של הצל זכה לכ-1,800 לייקים ומאות תגובות משלו. 

לא משנה מי יצא כאן הטרול או מי ניצח את מי, עם דבר אחד אפשר להסכים את הצל: זו אחלה דרך להעביר איתה את הסופה – והלוואי וכל הוויכוחים הפוליטיים בהם משתתף הראפר הציוני היו כל כך מחויכות.

תמונת שער: הצל עושה דברים חמודים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן