שימו לב לקמפיין המוזר וה”סקסי” של קוקה קולה למשקה החלב החדש שלה

יש דרכים שונות ומגוונות לשווק חלב, אך כאשר החליטו ב”קוקה קולה” לקדם את המוצר החדש שלהם, חלב פרימיום נטול לקטוז, הם חשבו על קמפיין עם נשים הלבושות ב…חלב. כן, זה נשמע כמו שזה נראה. והעובדה שזה גם עולה פי שניים מחלב רגיל לא בדיוק עוזר לזה להיות אטרקטיבי במיוחד. בטח לא בעיני המצייצים בטוויטר שיצאו נגד המודעות.

ראו גם: המחקר הזה צריך להדאיג נשים השותות חלב

משקה החלב של קוקה קולה מכונה “Fairlife” ומישהו צריך לבשר להם שהחיים לא הוגנים. גם אם שותים את החלב הזה, אשר הושק במינסוטה. עד עכשיו אני מנסה להבין למה הם חושבים שנשים עטופות בחלב אמור לגרום לי לקנות אבל נו, ראינו קמפיינים חלביים מזה.

 

זה נראה כאילו הנשים האלה סובלות מבעיות עיכול קשות. אולי הן רגישות ללקטוז? “פיירלייף” לא מכיל לקטוז, ואולי זה המסר שהקריאטיב הקריאטיבי מדי ניסה להעביר. בכל מקרה, זה לא עבר.

דרך Business Insider

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן