זו התגובה ההולמת של גט טקסי ללקוחה גזענית

עולם המוניות שהכרנו השתנה ללא הכר בשנים האחרונות. בתחילה נכנסה לשוק “גט טקסי” ושינתה סדרי עולם, וכעת היא מתחילה להתערער בעצמה לאחר ש-Uber נכנסה לשוק הישראלי. התחרות בין שתי החברות קשה ומלאת תכסיסים שיווקיים, אבל לאחרונה הוכיחה גט טקסי הוותיקה שלפחות במבחן אחד היא עוקפת את המתחרה אובר בסיבוב: אנושיות.

לקוחה מאוכזבת של גט טקסי פנתה לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלהם כדי להודיע על ניתוק חד צדדי: “אני לקוחה קבועה שכל נסיעה שלי בגטקסי. הפסקתייייי כל הזמנה לאחרונה זה נהג ערבי!!! כאילו חסר מוניות של יהודים. תפסידוו אמן!!!!”, כתבה הלקוחה.

בימים כתיקונם, היינו מצפים מצבא טוקבקיסטים זועמים שיצטרפו לקריאה של אותה לקוחה להפסיק העסקת נהגי מוניות ערבים, אך הפעם, משום מה, הפרצוף הגזעני של גולשי ארצנו לא זקף את ראשו. להפך. בגט טקסי מיהרו להגיב, ובזמן ששרי הממשלה הצביעו בעד חוק הלאום הוכיחה חברה מסחרית שאפשר לזכות באהדת הקהל גם אם מקדמים ערכים של שוויון:

בשעות האלה מוצף דף הפייסבוק של גט טקסי בשיתופים של התמונה הזו, בעיקר מצד גולשים שמברכים על התשובה הסובלנית ומבטיחים להישאר נאמנים לחברה. פה ושם אמנם מגיבים גם אנשים שמבינים את הרתיעה של הלקוחה המקורית (רבים מהם מעלים את שמה של שלי דדון שנרצחה על ידי נהג מונית ערבי, ככל הנראה על רקע לאומני) אך רוב הגולשים, לפחות בינתיים, לוקחים את הצד של גט טקסי.

זה מה שכתב על העניין אדם שוב, שהפיץ את צילום המסך במקור:

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן