האחות הזו הציעה בדיקות אשכים פומביות ברחוב למטרה טובה

נובמבר מתקרב אל קיצו, וזו ההזדמנות האחרונה של הגברים שביננו לגדל שפמים מפוארים כחלק מ-Movember, חודש המודעות לבעיות בריאותיות שתוקפות גברים. אך גם אם אין לכם חשק להפוך להיפסטרים, יש דברים אחרים שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שאתם בריאים. למשל: בדיקת אשכים.

ערוץ היוטיוב Simple Pickup מפרסם בדרך כלל סרטונים די זוועתיים שעוסקים באומנות הפיתוי, אך מדי פעם גם יש להם שם יציאות מעניינות (כמו ניסוי הבחורה השמנה בטינדר). הפעם הם שלחו לרחוב “אחות” סקסית בלבוש מינימלי, שהציעה לאנשים בדיקת אשכים פומבית באמצע הרחוב. חלק מהגברים נרתעו, אך רבים הסכימו.

איך זה מתקשר בדיוק לבריאות גברים? ראשית – על כל גבר שהסכים לקבל את הבדיקה, תרמו אנשי הערוץ 100$ לקמפיין Movember.

מעבר לכך, על כך 100 אלף צפיות, הם יתרמו 100 דולר נוספים (בשלב זה הקמפיין עומד על מעל 3,700,000 צפיות). שנית, הטיפ שנותנת האחות הסקסית בסוף הסרטון: לא צריך להיות רופא כדי לבצע בדיקת אשכים. מספיק למשש שם למטה בצורה עצמאית כדי לאתר כל מיני נפיחויות או בעיות – וללכת לרופא אם מרגישים שמשהו לא בסדר.

אז נכון, ברור שהקטע היה ליצור פרובוקציה מינית (בחורה יפה בלבוש מינימלי שולחת את היד למפשעות של זרים ברחוב!), וסביר מאוד להניח שכל ה”נסיינים” שהסכימו להשתתף בניסוי הם שחקנים, אבל לפחות זה למטרה טובה. גם משהו. 

דרך Daily Mail

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן