כאשר מותג מציין את יום השנה ה-110 להיווסדו עם תמונה הממחישה עד כמה הוא התפתח במשך השנים ומדגישה שהיום הוא מספק חוויית גילוח טובה יותר מאי פעם התגובה של הקהל אמורה להיות ברורה מאליה..
אלא שהתמונה ששיתפה ג’ילט השבוע עם עוקביה בפייסבוק של סכין גילוח מ-1904 – סכין המתבסס על הפטנט הראשון שלה, כך בישרה בשמחה, זכתה לתגובות לא צפויות בכלל מבחינתה.
כמעט כל המגיבים ציינו עד כמה הם מאוכזבים מהאבולוציה של סכין הגילוח. הם חושבים שהאיכות ירדה עם השנים בעוד המחיר זינק לשמיים.
אאוץ’.
ואמנם, אפילו במוצר כה פשוט כמו סכין גילוח באה לידי ביטוי התופעה שמרקוזה מכנה “צרכים כוזבים”: עוד להבים, עוד שיפורים בטכנולוגיית הגילוח עם באזוורדס שמזכירים את המירוץ לחלל, בעוד שרוב הגברים היו מסתפקים בלהב אחד פשוט שעושה את העבודה ולא את “הטוב ביותר שגבר יכול להשיג”.
מנהל המותג, ייאמר לזכותו, שמר על פאסון:
דרך Adweek