לאחר שהוריד 72 ק”ג ממשקלו, האיש הזה התפשט כדי לחשוף את חוסר הביטחון הכי גדול שלו

הרזיה זה אתגר לא פשוט, יודע כל אדם שניסה את כל סוגי הדיאטות בעולם ולמרות זאת סוחב משקל עודף. אבל גם כשכבר מגיעים למשקל היעד ועל פניו הכל נפלא, האיש הרזה סוחב על גבו את האיש השמן שהיה, כולל רגשי נחיתות וחוסר ביטחון. במקרה הזה, בגלל סימן שהותיר האדם השמן בגוף: עור עודף. 

ראו גם: ההוכחה שריקוד זה לגמרי בראש ולא במשקל

ג’ון דויד גלאוד הפך לכוכב יוטיוב ואינסטגרם בעקבות הניצחון הפרטי שלו על המשקל. מבחור שמן הוא הצליח להוריד יותר מ-72 ק”ג! והפך לאיש שאותות המשקל לא ניכרים על פניו.

אבל גלאוד לא ממש חוגג את המהפך אלא חושף לעולם כולו את מה שנותר מהימים ההם כמזכרת קבועה: עודפי עור. מדובר בתופעה ידועה בקרב אלה שרזו באופן דרסטי. לרוב, השמנים לשעבר נבוכים מדי מכדי לדבר על זה, ונמנעים מלחשוף את העור המדלדל לעיני כולם. אבל לא הבחור הזה. 

גלאוד מספר איך הוא חש טוב עם בגדים מעליו אבל ברגע שהוא חשוף הוא טרוד ומודע מאוד לעור הנשפך על גופו.

קשה לשים לב לכך במבט ראשון כי הוא מסוגל להפגין שרירים אך כאשר הוא ממקד את המצלמה לאזורים הללו בגופו מבינים על מה הוא מדבר. אין אדם חייב להישאר ככה כמובן, ישנם ניתוחים המסירים עודפי עור אבל כמובן, זה לא פיקניק.

הבחור חושף את עצמו בפני המצלמה ובכך מנפץ קצת את ההילולה סביב ירידה במשקל. על פי הסרטון, זה נראה כאילו לא ניתן להימלט מהגוף הישן. בצד החיובי, גלאוד מציג תמונה ריאליסטית שמחכה למי שיצליח להוריד חצי ממשקלו. 

דרך Huff Post

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן