8 מוצרים מגניבים שמצאנו ב-eBay

עוד טיפים מעולים על איביי בדף ebay.recommended

יוקר המחיה בארץ הופך גם קנייה של מסטיק להוצאה שיכולה להרעיד את חשבון הבנק – מה שמוציא הרבה אנשים לקניות באינטרנט. כל ישראל ואישתו קונים מוצרים מחו”ל ברשת – ואחד האתרים המוצלחים ביותר לעשות זאת זה איביי. 

כי באיביי, אם עדיין לא יצא לכם לבקר, אפשר למצוא הכל. החל מגרביים, דרך טלוויזיה חדשה ועד לפתח תקווה. אבל אם אפשר למצוא שם הכל, מאיפה מתחילים? כדי להקל עליכם קצת – הנה כמה הצעות למוצרים מגניבים לחלוטין שאפשר למצוא באיביי במחירים שפויים לגמרי, בדיוק בזמן כאשר התבשרנו על הפחתת מיסים נוספת לישראלים שקונים באונליין, ומאפשרת לחסוך עוד 12%-10% בקנייה עד 500 דולר.

1. מקל סלפי

מקלות סלפי הפכו לאחרונה לאביזר חובה לכאלה שמתים על עצמם, מתים על עצמם, וואלה אחי הם מתים על עצמם. מחברים את הסמארטפון למוט שהופך למעין חצובה, מרימים אל על, מכוונים לפרצוף ומשתמשים בשלט רחוק כדי לצלם את עצמכם ממעוף הציפור. והיי, אפילו אם אתם לא בקטע של סלפי יש לזה שימוש – כחצובה שמאפשרת לתפוס זוויות צילום מקוריות לתמונות הסלולריות שלכם.

במחיר של כ-30 שקלים תוכלו לקנות לעצמכם מוט + תושבת לסמארטפון + שלט Blutooth שעובד גם עם מכשירי אפל וגם עם מכשירי אנדרואיד. סיי צ’יז! לפרטים.

2. מאתר מפתחות

 

המפתחות שלכם תמיד הולכים לאיבוד בתיק או בבית? קבלו מחזיק מפתחות שיודע למצוא את עצמו. אתם צריכים רק לשרוק, והמחזיק יענה לכם בהודעה אישית שתוכלו להקליט לתוכו. הא! ידעתי שהשארתי אותם בין הכריות בספה בסלון! שישה שקלים בלבד. לפרטים.

3. תחפושת לכלב

הכלב הוא חברו הטוב של האדם – ולפעמים צריך לקנות גם בשבילו פינוקים. לכבוד החורף תוכלו לקנות לו תחפושת שגם תהפוך אותו לסופר גיבור וגם תאפשר לו לטייל בחוץ מבלי להצטנן. וזה גם כל כך חמוד!

שימו לב רק למידות – התחפושת הנ”ל מגיעה מסין, שם מכירים בעיקר כלבים קטנים (גם XL הוא כלב בינוני-בקושי במידות של כלבים המוכרים יותר בארץ). התחפושת תעלה לכם כ-20 שקלים כולל משלוח. לפרטים

4. חותך עוגה

איפה איפה איפה איפה איפה העוגה? הנה היא! עכשיו השאלה הנשאלת היא כיצד לחתוך אותה בצורה בה כל הפרוסות ייצאו אחידות בגודלן ולמנוע כל מיני ריבים משפחתיים סטייל “למה הוא קיבל יותר גדול?”. פורס העוגה הזה יעשה עבודה קלה, ידאג לפרוסות שוות וגם ממש ממש קל לניקוי. שווה ועולה רק חמישה שקלים. לפרטים.

 

5. מצלמת אקסטרים

 

מצלמות GoPro הפכו לאחרונה לאחד מהגאדג’טים הכי נחשקים בעולם. כולנו היינו רוצים לקחת מצלמה איכותית, לחבר אותה לקסדה ולצאת לעשות דברים מטורפים ברחבי העולם. אבל לא לכולנו יש את אלפי השקלים שמצלמה חדשה כזו עולה. 

כאן נכנס איביי לתמונה. מצלמה דמויית GoPro שמגיעה עם מכסה עמיד למים ומסוגלת לצלם קצת יותר משעה של וידאו באיכות 1080P תעלה לכם פחות מ-300 שקל. לפרטים

6. כריות אמוג’י

מי צריך וואטסאפ כשאפשר לנמנם על כריות אמוג’י צבעוניות וחייכניות? חמוד, רך וכיפי. 25 שקלים בלבד. רק אל תקנו בטעות את כרית הקקי המחייך. לפרטים.

 

7. בגדי דיסני לתינוקות

לא צריך להוציא מאות שקלים על בגדי ילדים ממותגים. בגדים חמודים וחורפיים במיוחד בכיכוב מיקי מאוס וחבריו ב-50 שקלים בלבד הם המתנה המושלמת בשביל האחיין החדש. לפרטים.

 

8. ברז ברזייה

עזבו אתכם מקולה, שכחו מספרייט – מים הם המשקה הכי טעים והכי בריא שאתם יכולים להכניס לגוף שלכם. בימים קרים אפילו אפשר לשתות אותם ישר מהברז והם יהיו צוננים ומצויינים. אבל רגע! לשתות מהברז זה בכלל לא נוח! זה נכון – ובדיוק בשביל זה קיים המוצר הפשוט והממש חמוד הזה, שהופך כל ברז לברזייה בכל עת שרק תרצו. לרווויה! 35 שקלים. לפרטים.

לרכישת מוצרים אלה ועוד המלצות בדף ebay.recommended

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן