קיבלה סמס מהדייט שלה: “מקווה שתזכרי אותי לנצח” ואז גילתה לאיזה סרט נכנסה

לפעמים הודעה אחת עלולה לשנות את חייך לנצח. זאת הבינה על בשרה בחורה בשם אבי לנדי שקיבלה יום אחד הודעת סמס מבחור שיצאה איתו כולה שבועיים עם המשפט “מקווה שתזכרי אותי לנצח” ולא תיארה לעצמה לאיזה סרט היא נכנסה. 

ראו גם: חשש כי יותר מ-100 חוקרי איידס היו במטוס המלזי שהתרסק

לנדי, רק בת 23 בזמנו, לא תיארה לעצמה שרומן קליל יניב לה את אחד הסיוטים הגדולים של כל אדם השוכב עם זר חושש ממנו: נגיף ה-HIV. הבחורה האוסטרלית כבר בת 26 היום ובמקום רק לבכות על מר גורלה היא הכינה סרט תעודה “Transmission: The journey from AIDS to HIV” בתקווה לשפוך קצת אור על הנושא הכאוב הזה, ולהציג דרכי ההתמודדות עם המצב. היא חושפת את המהפך בחייה ובדרך מנפצת כמה סטיגמות סביב הנגיף הארור.

היא מתארת את הקשר ביניהם כמערכת יחסים קלילה ממנה היא ביקשה להתנתק כאשר הבחור הפך אגרסיבי. כשהבהירה לו בפעם האחרונה שהיא לא מעוניינת בקשר איתו הוא שלח לה את ההודעה הבלתי נשכחת. לנדי הגיעה לרופא לאחר שבריאותה התדרדרה והיא סבלה מפצעי קור. “נחרדתי מפצעי הקור”, היא אמרה, “מה שהיה מגוחך בעקבות מה שגיליתי אחר כך”. 

לאחר שלא מצאה הסבר סביר לתופעות שסבלה מהן, היא החליטה לחקור בעצמה את הנושא וביקשה לקבוע בדיקות לגילוי נגיף האיידס. בתחילה הרופא התעקש שאין לה צורך להיבדק אך היא הייתה נחושה ולבסוף נבדקה וקיבלה תשובה חיובית. היא הבינה אז שהבחור ההוא שיצאה איתו הוריש לה מתנה לכל החיים: את נגיף ה-HIV.

“ידעתי שאני לא רוצה להמשיך לחיות במתכונת הזו”, היא סיפרה לרופא, “הרגשתי שהורעלתי וחיי נגמרו. הייתי נבוכה והתביישתי מהמשפחה שלי”. אבל לנדי התאוששה, לא ויתרה, חקרה עוד את הנגיף ואף התיידדה עם עוד אשה נשאית איידס. מהר מאוד היא הבינה שמצבה מצוין, היא בבריאות טובה בסך הכל והיא מקפידה על בליעת שני כדורים ביום. היא חיה את חייה כרגיל אם כי המחלה משפיעה על מצבה באופנים אחרים. 

לנדי החלה להיות מעורבת בכל מה שקשור להעלאת מודעות לאיידס והיא ממש מרגישה שליחות בכל מה שקשור לניפוץ הסטיגמות השגויות שרק “אנשים מסוימיים נדבקים”. בסרט, שישודר בבריטניה ב-19 בנובמבר, היא מציגה איך הדעות סביב איידס השתנו והתעצבו לאורך השנים והיא מנפצת את המחשבה שהנגיף מתפשט רק בקרב גייז. 

בסופו של דבר, מעז לא יצא מתוק אבל יצא סרט חשוב מאוד לצפייה. 

 דרך Mail Online

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן