יש שינוי קטן וקטלני ב-WhatsApp שחיכינו לו הרבה זמן

כל מי שמשתמש ב-WhatsApp מכיר את סימן ה-V הכפול, שאומר שההודעה ששלחנו הגיעה ליעדה בשלום. זו הדרך בה אנחנו בודקים אם ההודעות שלנו נקראו או לא – אך מסתבר שעד היום המשמעות של הסימון הזה היתה אחרת.

 

ה-V הכפול פשוט מסמן שההודעה הגיעה בשלום למכשיר הנייד של הנמען – אך לא מבטיח שאותו נמען הפעיל את האפליקציה או נכנס להודעה. בקיצור: היה V כפול גם בלי שההודעה נקראה. 

שינוי קטן אך חשוב במערכת מאפשר, החל מהיום, לוודא לא רק שליחה אלא גם קריאה. ב-WhatsApp החלו לסמן הודעות שנקראו ב-V כפול בצבע כחול (בניגוד לאפור). כשאתם רואים את ה-V הזה – אתם יכולים להיות בטוחים שההודעה אכן נקראה. בקבוצות, ה-V הכפול הכחול יופיע לאחר שכל חברי הקבוצה ייחשפו להודעה.

אפשרות חדשה נוספת היא לקבל מידע מדויק על הדרך שעשתה ההודעה ליעדה. לחיצה ארוכה על הודעה ששלחתם תקפיץ מהיום את האפשרות Info, שתציג בפניכם את לוח הזמנים המלא של ההודעה: מתי היא נשלחה, מתי היא התקבלה ומתי היא נקראה. שימושי!

בשלב זה, ה-V הכחול הוא מנדטורי, ואין דרך להימנע ממנו (בניגוד למשל ל”נצפה לאחרונה” שאפשר לבטל אם אתם לא מעוניינים שאנשים יידעו מתי נכנסתם בפעם האחרונה לאפליקציה). הפיצ’ר הזה נוסף לגירסאות הקיימות של האפליקציה, ככה שאין צורך להוריד ולהתקין גירסה חדשה כדי להנות ממנו. כל עוד מותקנת במכשיר שלכם הגירסה העדכנית – אתם בפנים. 

עם זאת, מניסיון קצר נוכחנו לדעת שהפיצ’ר הזה עדיין לא מאוד אמין. בחלק מהמקרים ה-V הכחול לא הגיע גם אחרי שהצד השני נחשף להודעה, וככל הנראה אפשר לקרוא את ההודעה דרך מערכת ההתראות של המכשיר מבלי שזו תסומן בכחול (כל עוד לא נכנסים לאפליקציה עצמה לפחות). אלה חדשות טובות לכל המסננים למיניהם – אך פחות טובות לאלה שהיו שמחים לדעת בצורה בלתי ניתנת לערעור אם ההודעות שלהם נקראו או לא. 

אם נאמין לשמועות שמציפות בחודשים האחרונים את תעשיית הטכנולוגיה, ה-V הכחול הוא לא החידוש האחרון ש-WhatsApp מתכננת לנו. על פי הערכות, החברה צפוייה להציג בקרוב פיצ’ר שיאפשר לערוך שיחות קוליות בחינם דרך האפליקציה. כמו כן, משתמשי האייפונים החדשים עדיין מחכים לעדכון שיתאים את האפליקציה ל-iPhone 6.

דרך 9to5mac | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן