הסרטון הגאוני הזה בכיכוב ילדות מנפץ את כל תפישות היופי המקובלות

פעם בכמה זמן מגיחה פרסומת שהיא לא פחות ממושלמת, מסוגננת, קצבית, חדה ומקורית. כזו שמעבירה מסר חזק וברור ועושה זאת באופן ממכר ומיוחד. הפרסומת הזו, של מותג Goldieblox, היא בדיוק כזו. צפיתי בה כמה פעמים והיא ריגשה אותי כל פעם מחדש.

ראו גם: החברה הזו משווקת בובות ילדות ריאליסטיות בבגדים תחתונים

החברה הזו, שמשווקת צעצועים מהונדסים לבנות, מצליחה בפעם השנייה להביא שוס פרסומי לאחר שזכתה לפופולריות רבה בקיקסטארטר. הפרסומת שלה היא פשוט חובת צפייה לכל הורה וכל בת.

בשנה שעברה החברה יצרה הד עם פרסומת שמציגה בנות מתוקות מפעילות כל צעצוע ורדרד בבית באופן מקורי עד שיצרו יחד ממש מכונה משומנת היטב. בסוף הן מנפצות את מסך הטלוויזיה שמציגה כהרגלה דימויים מעוותים. ואי אפשר לא לסגוד להן על זה.

הפרסומת ההיא הייתה מתוחכמת ועשוייה היטב ונותר טעם של עוד מהאנטי ברבי שיק הזה. הפעם תוכלו לראות איך ילדה אחת תותחית שוברת את הכלים, קוראת תיגר על פס היצור של בובות ברבי ורודות ויוצרת בובה כמו שצריך. מדובר בסרטון מעצים, חזק ומעורר השראה עם פסקול נפלא של הרכב “מטריק”. על הדרך ניתן להתענג מהעוצמה הוויזואלית האדירה.

סחטיין על החברה הזו, על השיווק המבריק שלה ועל המסר שיופי לא קודם לאינטליגנציה. כן ירבו. ככה עושים את זה נכון, כשהאחות הגדולה צופה בך.

דרך Time

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן