בקרוב בטינדר: מחזיר אהבות אבודות לאחר החלקה שמאלה

המשתמשים באפליקציית ההכרויות הפופולרית טינדר בדרך כלל מרוצים מלבד חסרון אחד: אי אפשר להחזיר את הזמן לאחור, ולצפות מחדש בתמונה של פוטנציאל רומנטי לאחר שבטעות החלקתם עם האצבע שמאלה. השימוש במחשב לימד אותנו שלכל דבר אפשר לעשות Undo, אבל אם בטעות דילגתם על משתמש בטינדר? הסיכוי לאהבה חלף לנצח. או לפחות עד שהוא יופיע שוב.

מפעילי האפליקציה מתכוונים לשנות את זה, עם כפתור Undo חדש שיאפשר סוף סוף לחזור לאהבות האבודות. אבל יש קאץ’: בשביל להשתמש בו תהיו צריכים להיות חברים ב-Tinder Plus, שירות הפרימיום בתשלום של החברה. בקיצור: רוצים לחזור אחורה? שלמו.

אפשרות נוספת שצפויה להופיע בגירסת הפלוס של טינדר היא תכונת “פספורט”, שתאפשר לכל אחד לבחון דייטים פוטנציאליים ללא קשר למיקום הגאוגרפי שלו. זה אומר שאם אתם מתכננים טיול לארצות הברית ורוצים למצוא שם אהבה, לא תצטרכו לחכות לטיול עצמו כדי להתחיל לחפש – תוכלו לעשות זאת כבר מישראל, ולהתחיל להתכתב עם הדייטים הפוטנציאליים לקראת הטיסה. 

“מיקום הוא רק עוד מחסום אחד”, מסר שון ראד, אחד ממקימי החברה בנוגע לפיצ’ר החדש: “כבר שברנו את המחסום הפסיכולוגי עם הסכמה כפולה, ואת המחסום החברתי אחרי שעבדנו בשביל להפוך את טינדר לאפליקציה מקובלת חברתית. פספורט ישבור את המחסום הפיזי”. 

השאלה היא כמה בדיוק זה יעלה לנו. בטינדר מודים שהם עדיין לא סגורים על התמחור, ולכן מתכוונים לשחרר את שירות הפרימיום בהדרגה ובשווקים שונים כדי לנסות ולמצוא את הסכום האידיאלי. לטענתם, בשבועות הקרובים הם יבדקו כיצד מגיבים המשתמשים לתמחורים שונים – החל מדולר אחד לחודש ועד 20 דולר. 

דרך Techcrunch

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן