חולי סרטן התכנסו לצילומים וממש לא ציפו לתוצאה המפתיעה הזו

אילו רק חולי סרטן היו יכולים לשכוח לזמן קצר שהם חולים. זה מה שקרה במסגרת אחד הקמפיינים היפים ומעוררי השראה שראינו. ארגון הצדקה הבלגי, Mimi Ullens Foundation, הזמין לפני כשנה כ-20 חולי סרטן ליום צילום בסטודיו במסגרתו הם עברו מהפך.

נאמר להם לעצום עיניים לאורך כל התהליך. הם עשו זאת ולא תיארו לעצמם מה ישתקף מבעד למראה בסוף התהליך.

לרגל הרחבת הפעילות, חורים ברשת מחפש מנהל מכירות. לחצו כאן לפרטים

החולים ציפו לראות את עצמם יפים יותר אבל לא האמינו לתוצאה. התגובה הייתה בהתאם: הלם. ואת הרגע הזה, בו הם מגיבים לעצמם לראשונה ללא דאגות תיעד הצלם וינסנט דיקסון שלכד את רגע הפליאה, את הזיק בעיניים, את הצחוק הבלתי מרוסן לנוכח הלוק המגוחך שיצא. הוענק להם רגע אחד של חסד בו הם שכחו שהם חולים בכלל. 

במסגרת פרויקט המופלא, “אילו רק לרגע” (“If Only For a second”), ארגון Mimi Ullens, שמעניק טיפולי יופי, עיסויים ותמיכה נפשית ל-15 אלף מטופלים ברחבי בלגיה וצרפת, שיתף פעולה עם Leo Burnett France.

המטופלים התאספו למסיבת השקת ספר הצילומים בכיכובם והתמוגגו שוב מול היצירות המופלאות של הצלם וינסנט דיקסון. “פרצופים שמחים נראו וצחוקים נשמעו בכל החדר. באותה שנייה, הסרטן לא התקיים גם בקרב בני המשפחה שליוו אותם”, על פי הדיווח.

קשה לא להתרגש מהרעיון המהמם הזה ומהעובדה שהם באמת הצליחו להעניק לחולים חוויה מקסימה ובלתי נשכחת בתוך כל התופת שהם עוברים מדי יום.

הסרטון הפך לוויראלי וריגש לבבות בכל העולם (מעל 16 מיליון!) וזיכה אותם במקום הראשון בתחרות הפרסום בקאן והם שבו הביתה עם 9 פסלי זכייה.  ניתן לרכוש את הספר המופלא והאמנותי שנוצר ולזכור למצוא את השנייה האחת, בו כל הרע בחיים נשכח.

הנה כמה דוגמאות מרגשות:

דרך Business Insider

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן