ויקטוריה סיקרט חשפה את “הגוף המושלם” וחטפה על הראש

מהו הגוף המושלם? אין דבר כזה. זה תלוי תרבות, חברה, דעה ומה שבטוח, אין טעם להתיימר להציג דוגמנית ששוקלת גפרור וחצי כנערת פוסטר לגוף מושלם. כך למדו על בשרם ב”ויקטוריה סיקרט” כשיצאו עם קמפיין בריטי iamperfect# בכיכובן של כמה דוגמניות מלאכיות רזות כהרגלם. רוצה גוף מושלם? תעשי דיאטה, תעשי ספורט, תהי דוגמנית ותדגמני חזיות ותחתונים. או שתיוולדי ככה. ואז תני לליאונרדו דיקפריו כנראה לבחור מהן את הבת זוג הבא.

ראו גם: מה שהקמפיינים של “דימוי גוף חיובי” לא מגלים לנו

אבל כמצופה, הקמפיין לא עבר בשתיקה. הפעם שלוש סטודנטיות בריטיות, פרנסס בלאק, לאורה פריס וגבריאלה קאונטרידס הפיצו עצומה נגד הקמפיין הזה שמציב סטנדרטים לא ריאליים בכל הנוגע לשלמות. ועדיין, הקמפיין הזה בכל מקום, בחנויות ואונליין ונשים רבות נכנסו לדיכאון כנחשפו לקמפיין ואז הביטו על עצמן במראה. מן הסתם זה עושה נזק כשכופים עלייך את הגוף המושלם, מצד שני, מה חדש? רק ההאשתג, כך ש-“ויקטוריה סיקרט” לא המציאה שום דבר והמאבק נגדה יכול באותה מידה להתנהל נגד כל חברה אחרת. 

“נשמח שויקטוריה סיקרט תשנה את הניסוח למשהו שלא מקדם תפישה שגויה לגבי דימוי גוף וסטנדרטים לא ריאליים”, ציינו הנשים בעצומה, “אנחנו מקוות ששיווק כזה ייעלם. המודעות האלה בונות על חוסר הביטחון של נשים ושולחות מסר שגוי לגבי הגוף הנשי שמוצג אצל כולן כשל דוגמנית רזה מאוד”. הסטודנטיות אף יזמו קמפיין חברתי משלהן עם ההאשטאג iamperfect# שאמור לעורר מודעות למטרתן. בינתיים הן צברו מעל 7000 חתימות והדרך עוד ארוכה עד שהחברה תתנצל, כפי שהן מחכות ומצפות.

 דרך People

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן