מצלמת גו פרו כחלק מציוד בסיסי של כל ספורט אתגרי

החלטתם להתחיל להיכנס לכושר ורכשתם אופני שטח מעולות. מה שנותר הוא לאתר שבילים ומסלולים כדי להצדיק את העלות של ציוד הרכיבה. האומנם? רכשתם ציוד קייט סרפינג מקצועי, התאמתם את המידות למשקל ולגוף שלכם ואתם מוכנים לצאת לדרך. האומנם? שאלת “האומנם” יכולה כיום להצטרף כמעט לכל סוג של ספורט אתגרי והסיבה לכך היא שלא משנה כמה ציוד יש לכם ובאיזה רמה הוא לטובת אותה פעילות ספורטיבית, ללא תוספת מצלמת גו פרו / GoPro  שכיום היא כמעט בלתי נפרדת תמיד יהיה הציוד שלכם חסר.

 

מצלמת גו פרו / GoPro לכל מטרה לא רק לספורט אתגרי

לא אחת נתקלנו במצב בו אנו מצלמים תמונות או סרטון וידאו וכאשר אנו מגיעים הביתה ומעלים אותו לצורכי עריכה או צפייה אנו מגלים כי צילמנו קצת עקום או שהמיקוד היה לקוי ואפילו כיוונו את המצלמה קצת יותר מידי ימינה ופספסנו את העיקר. תקלות כאלו קורות גם למקצוענים וגם לחובבנים של הצילום. אולם מאז שיצאה לעולם מצלמת גו פרו / GoPro כולם למעשה הפכו למקצועני צילום. הזווית הרחבה של העדשה עם המיקוד האוטומטי בשילוב מתקנים מיוחדים לעיגון וחיבור מצלמת גו פרו / GoPro מורידים את הסיכות של תקלת צילום כמעט ל 0. את המצלמה אמנם ייעדו עבור ספורט אתגרי אולם גם משתמשים שאינם אקטיביים אתגרית מוצאים את מצלמת גו פרו / GoPro כנוחה וקלה לתפעול ושימוש. טיול משפחתי או רכיבה על אופניים, נסיעה ברכב או חלוקת עיתונים ועוד מגוון עצום של שימושים שאינם קשורים כלל לספורט אתגרי.

 

מצלמת גו פרו / GoPro ככלי עזר בחיי היום יום

ובכן המצלמה אינה מכינה קפה אן יכולה לעזור לנו בתיעוד פעולות מסוימות לדוגמה חלוקת עיתונים. כאשר מחלק עיתונים מקבל לידיו קו חלוקה חדש מוטלת עליו החובה ללמוד אותו בעל פה על מנת שיוכל לחלק את העיתון למנויים. עזרת מצלמת גו פרו / GoPro יכול הו להסריט ולצלם את המסלול של חלוקת העיתונים ולשנן אותו. וישנם עוד מגוון אפשרויות שימוש למצלמת גו פרו / GoPro בחיי היום יום כך שייעוד המצלמה מתרחב משמעותית. עוד סיבה לשימוש ב גו פרו / GoPro היא העמידות שלה בפני זעזועים ומים, אחד היתרונות האדירים על פני מצלמות אחרות. אין יותר חשש שהמצלמה תיפול או תיחבט היא פשוט עמידה.

כותב המאמר: שלומי שוורץ מומחה בתחום הספורט האתגרי – כתיבה מקצועית ושיווקית לאתרי אינטרנט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן