ויראלי: גל של ליצנים שתוקפים תושבים גם בצרפת

ליצן אמור לעשות שמח אבל לא יעזור כלום, אין יותר קריפי ממנו. מספיק לדעת שהיה בעבר רוצח סדרתי, ג’ון ווין גייסי, שבזמן שעבד כליצן משך אליו את קורבנותיו, ילדים תמימים. מה הפלא שלא מעט אנשים חשים פאניקה כשהם נתקלים בפרצוף של ליצן. וכעת, בצרפת, ליצנים הפכו את חייהם של תושבים לסיוט.

ראו גם: מה עושים ליצנים בעיירה הזו בשעות הלילה

ברחובות הערים מתרוצצים ליצנים עם סכינים, אקדחים ומחבטים ומטילים אימה על אנשים תמימים. הם רודפים אחריהם ותוקפים אותם בלי שום סיבה. בעיר אחת נעצרו 15 ליצנים אחרי שצחקו בטירוף מוחלט כמו מניאקים בחניון בית הספר. בעיר אחרת ליצן היכה אדם עם מגהץ ושדד אותו. לפני כמה שבועות, במחוז דואה, ליצן קיבל עונש מאסר על תנאי של שישה חודשים בגלל שאיים על עוברים ושבים. מהמשטרה שיחררו הצהרה המאשימה את הרשת. כן, האינטרנט שוב אשם.

“מאמצע אוקטובר”, נמסר מהמשטרה,”הופצה שמועה שקיבלה השראה מסרטונים ויראליים על ליצנים אגרסיביים שמאיימים על אנשים בצרפת. תופעת האינטרנט הניעה בודדים להתנהגות הרסנית ושיבוש הסדר הציבורי”. טרפת הליצן נולדה בעקבות סרטון ויראלי ביוטיוב ופרק של American Horror story בכיכובו של ליצן רצחני בשם טוויסטי, אשר על סמך המראה שלו לפחות לא כדאי להזמין אותו למסיבת יום ההולדת של ילדיכם.

תופעת הליצנים המסוכנת לא נולדה בצרפת. למעשה, בלונדון המשטרה התמודדה עם 117 מקרים מסוכנים. גם בוואסקו בקליפורניה התמודדו לאחרונה עם מפגשי ליצנים קריפיים במיוחד. בפורטסמות’ בבריטניה, איש במסיכה תקף עוברים ושבים ברחובות העיר עם כפפת אצבע אדומה. נקווה שהתופעה תפסח על ישראל.

הכירו את הליצן טוויסטי. הילדים שלכם לא ירצו להכיר אותו

 דרך RT. תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן