הסיבה הכי משכנעת לא לשחק בטלפון לפני השינה

אנשים בריאים לא אמורים לסבול מכאבי גב משתקים. הרגלי היום יום של אנשים בעולם המודרני אולי גורמים לנו לסבול מכאבים בגילאים צעירים יותר מבעבר, בעיקר בגלל הישיבה הממושכת מול מסכי מחשב במשך רוב שעות היממה, אבל לא כאלה שאמורים להשפיע כל כך לרעה על חיינו מעבר לאי נוחות זמנית (שיכולה להיפתר בקלות על ידי פעילות גופנית).

זו כנראה הסיבה שכאשר צעיר בן 35 מטאיוואן התחיל לסבול מכאבי צוואר שהיו כל כך חזקים עד שהוא התקשה לשלוט בידיים שלו הוא מיהר לרופא. צילום רטנגן אחד הספיק לרופא בשביל לקבוע את הבעיה של הצעיר: עצמות הצוואר שלו מזכירות כאלה של בן 70, לא בן 30.

הסיבה, מסתבר, היא השימוש האובססיבי של הצעיר בסמרטפון שלו. על פי דיווחים בתקשורת הסינית, האיש בילה לפחות שלוש שעות בכל לילה כשהוא משחק בסמרטפון שלו בזמן שהוא שוכב במיטה, ושעות רבות נוספות כשהוא מפנה את ראשו מטה ומסתכל על המסך גם בשעות היום. התנוחות האלה לא טבעיות לצוואר – ושחקו את העצמות של הצעיר בקצב מואץ.

הרופאים בטאיוואן מספרים שהם מזהים תופעה הולכת וגוברת בשנים האחרונות, של צעירים שמפתחים בעיות צוואר בגיל צעיר. עם זאת, המקרה של הצעיר חמור במיוחד – ואולי מספק תזכורת נהדרת לכולנו לשמור קצת יותר טוב על הדרך בה אנחנו משתמשים בגוף שלנו ולעשות יותר פעילות גופנית כדי לתקן נזקים שיכולים להיגרם עקב אורח החיים שלנו.

דרך Kotaku

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן