עיצוב פנים התורה שאחורי התורה

לא אחת נכנסנו למבנה, בניין או בית ואמרנו לעצמינו WOW, התגובה הזו לרוב באה בעקבות מיצג או אלמנטים מסוימים שממוקמים בדיוק במקום הנכון. עיצוב פנים למעשה הוא הכלי הנכון ליצור את התגובה הזו של WOW. בסופו של יום כולנו אוהבים שמסתכלים עלינו או מדברים עלינו ואפילו אומרים :ראית איך שלומי עיצב את הבניין?” או משפט כמו: “איזה עיצוב מדהים!”, כל מעצב משאיר איזה חותם או סימן היכר, ועל ידי סימנים אלו נוצר קו מנחה לעיצוב פנים ואז כאשר אנו מחפשים בעל מקצוע למטרת העיצוב סביר להניח כי אם המעצב מוגדר על פי אפיון מסוים הוא יבחר לפרויקט. העניין בפועל קצת יותר מורכב ממה שזה נשמע.

עיצוב פנים וסימני היכר

לכל אדם יש אופי שונה, טעם שונה והעדפות שונות. על כן עיצוב פנים לפי סימן היכר יכול גם להיות לרועץ, לא תמיד ניתן לקלוע לרצונות הלקוח אולם אם עיצוב פנים מתמקד במאפיינים קבועים אז קהל הלקוחות הפוטנציאלים קטן משמעותית. אך ישנו גם מצב הפוך, נניח שאנו מדברים על עיצוב שהפך למותג לדוגמה תיק של “פראדה” או שמלה של “גוצ’י” אלו מעצבי בגדים ופרטי לבוש מהמפורסמים ביותר והלקוחות לא מתאימים את המעצב אל הצורך אלא את הצורך למעצב, כלומר גם אם השמלה נראית לא מתאימה עדיין המותג מדבר בעד עצמו. אך בעיצוב פנים כאמור הדברים הם שונים, ואם המעצב אינו יכול להתאים את עצמו לדרישת הלקוחות אז אולי העיצוב שלו הוא שם דבר אך כמות הלקוחות תהיה קטנה יותר.

בחירת עיצוב פנים שמתאים

אין בעצם אנחנו יכולים אם כך לבחור מעצב מתאים, אין נדע מי יכול לתת לנו מענה לבקשות ספק דרישות שלנו? אמת, זו שאלה קשה מכיוון שייקח לנו המון זמן לאתר מעצב מתאים. אולם אם נלך דרך ההפוכה כלומר נבחן מבנים שונים או בתים שונים ואז נאתר את המעצב שביצע את העבודה יתכן כי הזמן לאיתור יהיה קצר יותר. נוסף על האמור כיום אין כמעט מי שלא מחפש ומברר בחיפוש באינטרנט. כך שם אנו רוצים ליצור מעין נוסחה לאיתור עיצוב פנים איכותי, מקצועי וגם שיתאים לנו ולרצונות שלנו הרי שעלינו להתחיל חיפוש במדיה האינטרנטית. קריאת תגובות ומאמרים, חיפוש המלצות ובחינת תיק עבודות שמפורסם באתר. לאחר איתור המעצב יש לבקש ממנו רשימת לקוחות שאיתם עליכם להיפגש ולשאול ולברר.

 

כותב המאמר: שלומי שוורץ מומחה בתחום פתרונות עיצוב פנים – כתיבה מקצועית ושיווקית לאתרי אינטרנט

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן