בחורף ההפעלות שונות

לא אחת ימי הולדת נערכים בימי החורף, כלומר מפעילים לימי הולדת מבינים כי ההפעלה תתבצע בתוך כולי הבית. הפעלה בתוך הבית אינה קלה ולרוב מאלצת להסתגל למקום שאינו מאפשר התפרסות, מפעילים לימי הולדת מקצועיים יודעים כיצד להתאים את עצמם לסביבה בצורה כזו שתאפשר מצד אחד מספיק מקום כדי להעביר את ההופעה ומצד שני להעביר את כל ההופעה מבלי לגרוע ממנה. מפעילים לימי הולדת בעלי וותק יתאימו את ההופעה לכל הגורמים והמשתנים של הסביבה.

 

מפעילים לימי הולדת לא רק ליצנות וקוסם

כאשר אנחנו מתכננים יום הולדת ומתאמים עם מפעילים לימי הולדת חשוב שנציין ונסביר את כל המשתנים שקיימים, גם את גיל המשתתפים, מספרם וכמובן את גודל השטח שמוקצב לאירוע. כאשר מגיע המפעיל והוא אינו מותאם לשטח ולרוב הדבר נכון כאשר מדובר בשטח קטן (ימי הולדת בתוך הבית ובחורף) סביר להניח כי יהיה די צפוף או שלא כל הילדים ייטלו חלק בהופעה, חשוב לציין כי מפעילים לימי הולדת מקצועיים יודעים להגיע לכל ילד וילד, כך כולם משתתפים ונהנים. הנושאים המרכזיים בכל הופעה משקפים למעשה את אומנות המפעילים, ככל שיש יותר נושאים כך ההתאמה תהיה מדויקת יותר, לא די בקופסת מוזיקה וצבע אדום על האף, צריך לדעת להוביל ולשתף את הילדים, תארו לכם מצב שבו המפעיל אינו משתלט על הילדים, הילדים מתרוצצים, משועממים או אינם מביעים עניין בהופעה, מצב כזה מבחינת הילדים אולי זניח כי למחרת הם ישכחו או יהיו באירוע אחר אך ההורים שצריכים להתמודד עם הילדים יזכרו אירוע לא מוצלח לזמן רב. על כן בחירת מפעילים לימי הולדת אינה מסתכם בעלות של האירוע יש לא מעט מעבר לכך.

 

אטרקטיבי במיוחד אם יש מעבר להופעה גם תוספות

יום הולדת אמור כולל בחובו לא מעט אלמנטים, החל מבחירת מפעילים לימי הולדת, ארגון המקום, אוכל, ממתקים, מתנות וכדומה. לא אחת אנו מבינים כי זמן רב מתבזבז על כל שמסביב במקום להתמקד בעיקר. אולם ישנם מפעילים לימי הולדת שנותנים הרבה מעבר להופעה, השילוב של מפעילים עם דוכני מזון מהווה אטרקציה שצוברת תאוצה מיום ליום, אין צורך עוד להתעסק עם הלחמניות או הפופקורן, הכל כלול ושווה את העלות. כך אתם ההורים יכולים להתמקד בעיקר שהוא מסיבת יום ההולדת והשאירו למפעילים לימי הולדת את כל היתר.

כותב המאמר: שלומי שוורץ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן