מתלוצץ עם רופאיו: 4 דמויות של רופאים קורעים במיוחד

“מתלוצץ עם רופאיו”, “הצחוק יפה לבריאות”, “הומור בריא”. עם כל כך הרבה קלישאות שמחברות בין הומור לרפואה, לא מפתיע שבעולם הקומדיה הישראלי ניתן למצוא דמויות קומיות של רופאים הזויים במיוחד. רופאים, שכנראה שלא היינו רוצים לקבל אצלם טיפול, אבל קורע אותנו לראות אותם “מטפלים” בפציינטים אחרים.

קבלו את הרופאים המצחיקים ביותר בתולדות ההומור הישראלי:

דוקטור רוזנשטט – פלטפוס

“שלום דוקטור”, הפציינט אבי גרייניק פונה אל הרופא עידן אלתרמן הלבוש בחלוק, וזה מיד עונה לו בצעקות: “אוי באמת אוי באמת, למה תמיד מערכונים חייבים להתחיל ב”שלום דוקטור”?!”.

את המשך הטיפול מבצע דוקטור רוזנשטט על המטופל המסכן שנאלץ לפנות אל הכוננית כדי שהמערכון לא יהיה מערכון רופא-חולה בנאלי. אנחנו היינו ממליצים על פנייה דחופה לפסיכיאטר.

דוקטור לוי – קצרים

חבורת “קצרים” יצרה הרבה מאוד מערכונים עם רופאים מטורללים, אבל אין ספק שהמצחיק ביותר מתוכם הוא דוקטור לוי, אותו מגלם שמוליק לוי. רופא מאוד מאוד מוכשר. אין הרבה רופאים כמוהו… וטוב שכך.

דוקטור קונפינו – הישראלים

דוקטור קונפינו, אותו מגלם אסי ישראלוף, הוא מנהל בית החולים “רפואה שלמה” ברעננה, המאמין במתן הזדמנות שווה לעובדים בעלי מוגבלויות. בכל מערכון, הוא וחברי שלישיית “מה קשור” מציגים סיטואציות מביכות ומצחיקות במיוחד של התנהלות הרופאים החדשים מול דוקטור קונפינו ושאר חברי הצוות. כדאי שתקבעו תור לרופא, כי אחרי המערכון הזה אתם הולכים לחוות בריחת שתן. 

 

דוקטור ג’ורג’ – הפרלמנט

ג’ורג’ הוא הוטרינר הראשי בספארי ברמת גן. דמותו האהובה, אותה מגלם אסי כהן כבר שתי עונות של “הפרלמנט” הפכה להיות אחת הדמויות הקומיות האהובות והמצחיקות ביותר שנעשו בישראל. אין ספק שאפילו באוגר לא היינו נותנים לו לטפל.

***

בא לכם להתלוצץ עוד קצת עם הרופאים? הכירו את דוקטור סרצ’יו, מומחה לדיאגנוזה ע”י חיפוש באינטרנט. סרצ’יו, אותו מגלם נתן נתנזון, הוא דמות שיצרו ב”כללית” כדי להראות לנו למה חיפוש לא אחראי של מידע רפואי באינטרנט עלול להוביל.

 

 למערכון הקליק-ניקה של דוקטור סרצ’יו הקליקו ותקרעו.

לכתבה על 5 כללי הזהב לחיפוש בראי – הקליקו וקראו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן