השולחן החדש של איקאה עובר מישיבה לעמידה בלחיצת כפתור!

ישיבה היא אחת מהבעיות הבריאותיות של העידן המודרני. הגוף האנושי לא נועד לשבת רוב שעות היום, אבל כשהרבה מאוד אנשים צריכים לבלות את 9 שעות העבודה היומיות שלהם מול מסך המחשב הם לא ממש מוצאים זמן לקום על הרגליים. מעבר לכך שזה הופך אותנו לפדלאות זה גם תורם לכאבי גב ופרקים. בקיצור: לא מומלץ.

לפני כחצי שנה כתבנו כאן על ה-Stand Desk, שולחן מתכוונן בלחיצת כפתור שמאפשר לעבור ממצב ישיבה למצב עמידה. השולחן הנ”ל הצליח להשיג מימון בקיקסטארטר, כאשר עלות הדגם הבסיסי עמד על 400 דולרים – כאין וכאפס לעומת עלות של שולחנות אלקטרוניים דומים שנמכרו עד אז.

כעת נראה שגם איקאה נכנסת סוף סוף לחתום הזה, שיכול לשנות לכולנו את הדרך בה אנחנו מבלים במשרד. איקאה העולמית התחילה למכור בחלק מסניפיה בעולם גירסה מתכווננת של שולחן העבודה Bekant. השולחן מגיע במגוון סגנונות שונים ומאפשר מעבר בין מצב ישיבה נמוכה, ישיבה גבוהה ועמידה. המחיר בחו”ל מתחיל ב-499 דולר

בארץ הדגם הספציפי הזה עדיין לא זמין. מערכת Bekant אמנם זמינה גם בסניפים בישראל, אך לא הווריאציה המתכווננת. נקווה שזו תגיע גם לארצנו בקרוב ותאפשר ליושבי המשרדים להתחיל להתייחס לגוף שלהם בצורה יותר בריאה גם בלי להוציא אלפי שקלים על שולחנות יקרים. 

דרך Like Cool

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן