ילדה נרדפה בגלל שהסתפרה למען חולי סרטן עד שקרה הדבר הנפלא הבא

פעם בכמה זמן מתפוצצת פרשה שממש מטריפה כמו זו. ג’טה פוסברג, ילדה בת אוהיו, החליטה לעשות את המעשה האצילי מכל ולהסתפר עבור עמותה כדי שיהפכו את מחלפותיה לפיאות עבור ילדים חולי סרטן.

אבל במקום שיהללו אותה בבית ספר ויהפכו אותה למלכת הכיתה, היו ילדים שירדו לחייה, צחקו עליה שהיא רוצה להיות בן וחלקם קראו לה “מכוערת”. 

ראו גם: ילדה בת 7 העמידה את מנהלי לגו במקום

כשהיא רצתה לקצץ את שיערה יותר התגובות החריפו, סיפרה אימה של ג’טה, היידי. כשהאם פנתה למנהל בית הספר הוא ענה לה “לא זכור לי על ילד שמת כתוצאה ממילים”.

אולי צריך לשלוח לו פוסטים על ילדים שנרדפו עד כדי התאבדות כתוצאה מאלימות מילולית כדי לרענן את זיכרונו. הוא אף הוסיף שהיא ובתה צריכות “להתקשח ולהתמודד עם זה”.

כדי לגייס תמיכה לבתה פנתה היידי לזירה האולטימטיבית לתיקון עוולות: האינטרנט. היא יצרה דף פייסבוק “לעמוד לצד ג’טה” שנועד לשפר את הרגשתה של ג’טה. “לדעת שישנם אנשים שחושבים שהתספורת שלי חמודה ושאני אדם טוב עוזר לי להיאבק מול הבריונים”, אמרה המלאכית הקטנה. ולא מעט מעודדים אותה שם.

הדף כבר זכה ביותר מ-70 אלף לייקים והיא מוצפת תגובות תמיכה מכל מקום. התגובות מרגשות ורבים רואים בג’טה השראה אמיתית ונפש מופלאה. אחרים החמיאו לה על התספורת האמיצה והמיוחדת, לדבריהם, וביקשו שלא תשתנה לעולם. האם בינתיים נאלצה להוציא את בתה מהשיעורים בבית הספר ובינתיים הילדה לומדת אונליין.

בזמן הזה ג’טה הספיקה לפרסם בפייסבוק את החדשות הטובות שהבוס של הבוס, הנשיא של החברה המנהלת את בית הספר שלה, התנצל מעומק ליבו על מה שקרה לה והחליט לטפל במקרה שלה באופן אישי. כן, לפעמים רק הרשת עוזרת לקדם עניינים. כמה טוב שפייסבוק קיימת לפעמים.

 דרך Huff Post

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן