משפחה קנתה בננות וקיבלה יחד איתן אורח מצמרר

לפעמים אני אומרת לעצמי: כמה טוב לחיות בישראל. המילקי בברלין זול יותר אבל לפחות כאן כשקונים בננות יודעים שמקבלים רק בננות. וזאת בניגוד לסיוט שקרה למשפחה מסכנה בבריטניה. הכל אמור היה להתנהל כמו עוד יום של שופינג כשטים וליסה הזמינו דרך אתר Waitrose בננות לביתה.

ראו גם: מדען נתקל בעכביש טרנטולה בגודל כלבלב

אבל כשטים פתח את החבילה הוא הפיל אותה מאימה. מבין הבננות הציץ עכביש ברזילאי גדול המכונה “עכביש הבננה”, המחזיק בשיא גינס בזכות הארס הקטלני שלו. טים דרך בטעות על רגל העכביש וברח כל עוד נפשו בו. רק כשעשה גוגל הוא גילה לחרדתו שמדובר באחד העכבישים הארסיים ומסוכנים על הפלנטה. כמה מסוכן? עקיצה מהיצור השעיר תמית אדם תוך שעתיים!

טים ההמום צלצל לאתר כדי להתלונן וזה שלח נציג לביתו אשר גילה שהעכביש האומלל נמלט לא לפני שהשאיר את רגלו מאחור וכמה ביצים שביום מן הימים היו בוקעים מתוכן אינספור עכבישים ארסיים קטנטנים. לבית הוזעק מומחה לעכבישים שהצליח לאתר את הנמלט ולהשמיד את הביצים.

טים וליסה, שלא היו ערוכים לקבלת אורחים, ישנו בבית אחר וווידאו שהבית יעבור ניקיון רציני. ואם אפשר היה לצפות לפיצוי הולם אז זהו, שלא. האתר רק התנצל לזוג ופיצה אותם ב-150 יורו. קטעים איתם. הייתי תובעת אותם במיליונים על סעיף עוגמת נפש ודורשת משלוחי בננות חינם לכל החיים. בעצם, אולי עדיף שלא.

“עכביש הבננה”. עקיצה תמית אדם תוך שעתיים


דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן