משימה בלתי אפשרית: מה שישראלים עושים בשביל סמרטפון

מי שבילה במתחם שרונה בחגים האחרונים אולי שם לב לאתגר מוזר: מבוך לייזרים א-לה “משימה בלתי אפשרית”, שסיפק צ’אנס לכל מי שרצה לנסות להתחמק מקרני הלייזר כדי לזכות בסמרטפון חדש. 

מאחורי היוזמה המקורית עומדת יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית LG במטרה לקדם את הסמרטפון החדש שלה, G3. לאחר ששברו לרסיסים סמארטפונים של עוברים ושבים בצרפת, והעניקו להם מכשירים חדשים ולאחר שהצניחו סמארטפונים מהשמיים בקוריאה וגרמו למהומות, החברה ערכה בישראל את אתגר הלייזר. ההקשר: אחד החידושים המצלמה של המכשיר החכם הוא מיקוד המבוסס על לייזר. ובגלל שלייזר זה מגניב – למה לא להקים מבוך היי טקיסטי שכזה ולראות איך בליינים מנסים ללא הצלחה לזחול ולקפוץ אל דרכם אל הסמאפרטון החינמי, שחיכה בקצה המבוך לכל מי שיצליח לצלוח אותו?

באחד מערבי החג האחרונים שיחזרו נציגי ענקית הטכנולוגיה בישראל, תחת הפיקוח הקפדני של אנשי LG שהגיעו במיוחד מקוריאה, במתחם שרונה בתל אביב, את סצינת מבוך הלייזרים הידועה מהסרט ה”משימה בלתי אפשרית”. העוברים והשבים הוזמנו לנסות ולחצות את המבוך, ולזכות ב-LG G3 חדש שהוצב בסופו.

 מתוך מאות העוברים ושבים שניסו את יכולתם בהתמודדות עם מבוך הלייזרים, רק בודדים זכו ב LG G3 החדש, בשווי אלפי שקלים. הצופים הופתעו במיוחד לגלות משתתף אחד יוצא דופן, שהציג ביצועים מאוד לא צפויים: איש זקן שמסתכל על העניינים מהצד ובסופו של דבר מפתיע את כולם בסלטות מרשימות ומגיע לסמרטפון בלי להזיע. מדובר כמובן בשחקן מאופר – אבל לאחר מכן נראים גם כמה אנשים רגילים לגמרי שהצליחו להגיע לקו הגמר ולקבל את הטלפון בשווי כמה אלפי שקלים. 

הייתם מוכנים להשתתף בניסוי?

אתגרים קודמים: שוברים סמרטפונים בצרפת

 מצניחים סמרטפונים מהשמיים וגורמים מהומות רחוב בסיאול:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן