שתי סיבות גרמו ל-517 תאונות דרכים במוסקבה ביום אחד

גם בארץ מוכת תאונות דרכים, 517 תאונות ביום אחד זה די מוגזם. עם הכמות המפלצתית הזו נאלצים כיום רשויות החוק וחברות הביטוח במוסקבה להתמודד. הסיבה לאינפלציית התאונות: שדיים.

חברת פרסום אחת חשבה שיהיה חכם לפרסם את שלטי החוצות ניידים שלה על ידי הדבקת תמונות תקריב של שדיים על 30 משאיות שנסעו ברחבי העיר.

באיזור הפטמות הודפסו המילים: “זה מושך”. המטרה היתה לגרום למפרסמים פוטנציאליים להבין שסוג כזה של פרסום, שמשתלב באופן אורגני בתנועה, אפקטיבי. בפועל מה שזה הוכיח שגברים אוהבים להסתכל על שדיים, ושלגרום להסחת דעת כזו על הכביש זה מתכון לצרות.

“הייתי בדרך לפגישה עסקית כשראיתי משאית עם תמונה ענקית של שדיים עוברת בנתיב הנגדי”, אמר אילדר יוריב, שהיה מעורב באחת ממאות התאונות: “מיד לאחר מכן פגעה מכונית בחלק האחורי של הרכב שלי. הנהג אמר שדעתו הוסחה על ידי המשאית. איחרתי לפגישה והייתי צריך להכניס את הרכב למוסך, ולמרות שאני מבוטח עדיין אצטרך לשלם על זה”.

משטרת מוסקבה מיהרה להוריד את המשאיות מהכביש אחרי שהדיווחים הראשוניים בנושא התאונות התקבלו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי למאות המכוניות שנפגעו. אופס.

חברת הפרסום Adv Truck, שאחראית לקמפיין מסרה: “יש לנו תוכניות להכניס לשוק פורמט פרסום חדש, ולעודד חברות לפרסם על משאיות. אנחנו חושבים שמדובר באלטרנטיבה טובה יותר מלהדביק פרסומות על רכבי תחבורה ציבורית. רצינו למשוך תשומת לב לסוג החדש הזה של פרסומות”.

לגבי התאונות, הבטיחה חברת הפרסום לפצות את כל הנהגים הנפגעים: “בכל המקרים של תאונות, בעלי המכוניות יקבלו מאיתנו פיצויים שלא מכוסים בפוליסת הביטוח שלהם”, נמסר. 

דרך Digital Trends

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן