מה קרה שאף אחד לא עושה את זה יותר בליל הכלולות?

אם אתם נשואים אולי התרחיש הבא ישמע לכם מוכר: חזרתם לחדר שלכם ובמקום להפשיט זה את זו, קרסתם על המיטה ונרדמתם כמו תינוק בעריסה. כן, לא נשמע כמו ליל הכלולות מהסרטים אבל תשמחו לדעת שאינכם לבד. בניגוד לעבר ההיסטורי, זוגות שזה עתה התחייבו עד שהמוות יפריד ביניהם לא ממש מסתערים זה על זו בתשוקה. למרות שלא ניתן לדעת באמת כמה עושים את זה, איפה ומתי, סקרים חושפים שבני הזוג יעדיפו בליל הכלולות לדבר בטלפון עם חבר או לשחק קלפים מאשר לקרוע את הסדינים.

ראו גם: חתונת הילדה הראשונה בנוברגיה אורגנה מסיבה מוצדקת

חברת חתונות בשם “פייפר שייקר” יזמה סקר שגילה כי רבע מהזוגות הנשואים לא עושים סקס בכלל בערב החגיגי הזה. לפני כמה שנים פורסם מחקר אחר ב”דיילי טלגרף” שמצאה ש-90 אחוז מהזוגות זממו על סקס בליל הכלולות אבל רק רבע מהם הגשימו את החלום הרטוב. ה“דיילי מייל” פירסם תוצאות משלו ומצא שחצי מהזוגות לא עושים את זה רשמי מכל מיני סטנדרטים דתיים עתיקים. הסיבה הכי נפוצה? “איבר מין שיכור”. כן, כששותים לא שוכבים. מה לעשות כשהרגל השלישית לא ממש מצליחה לעמוד בזה. הסיבה השנייה: עייפות יתר.

בשנה שעברה אתר ליעוץ כלכלי ערך סקר משלו ללמה נשואים טריים לא עושים את זה (פחות מ-48 אחוז עשו סקס בכל זאת) בלילה החגיגי ומצאו את הסיבות הבאות: 

  • החתן שיכור מדי (24 אחוז)
  • כלה עייפה מדי (16 אחוז)
  • כלה שיכורה מדי (13 אחוז)
  • היו צריכים לשמור על הילדים (11 אחוז)
  • רבו לפני סיום הטקס (9 אחוז)
  • היו צריכים לטוס לירח דבש (9 אחוז)
  • חגגו כל הלילה בחתונה (7 אחוז)
  • חתן עייף מדי (4 אחוז)
  • לאף אחד לא התחשק (4 אחוז)

כשחושבים על זה, הממצאים הגיוניים. הפער בין הפנטזיה סביב הערב הזה לבין המציאות מעולם לא היה גדול כל כך. מדובר בערב מתיש ודחוס שלא ממש משאיר אנרגיות לזוגות שבילו על הרגליים יום שלם, חייכו לכל אורח ודאגו לוודא שכולם נהנים. חלום חייהם כשהם סוף סוף לבד אינו להתפשט ולהפשיט אלא לקרוס כמו כלבי ים שמוטים על הסדינים. עבורם מדובר בסופו של חודשים של תכנונים, לחצים, עצבים, סידורים והדבר הטבעי לשאוף אליו זה לילה של שינה עמוקה וטובה. כמו כן, אין טעם לשחק אותה כאילו מדובר באירוע בו אתה נחשף לראשונה לגוף הפרטנר שלך. ברוב המקרים שכבתם לפני החתונה ולא מעט פעמים. כך שאין פה שפן שמישהו התכוון לשלוף מהכובע. אלא אם התחתנת עם דיוויד קופרפילד.

שלא לדבר על כך שציפיות גבוהות מסרסות וממש לא מעוררות חשק לכלום, בטח לא לסקס לח, פרוע ולא מרוסן. הידיעה מראש שיש ציפייה כזו הורגת את התשוקה במקום. לא במקרה זוגות מעדיפים לפתוח מעטפות עם שיקים לפני השינה או לתקוע שאריות מהעוגה. אחד הדברים שזוגות רבים הבינו זה שעדיף להימנע ממין בתנאים שקשה ליהנות בהם. אף אחד מהם לא רוצה לגרור זיכרון של מין עגום מיום מיוחד כזה. חוץ מזה, אם מביטים אחורה על סקס בליל הכלות, הוא היה מיועד למטרות התרבות ולא להנאה, כפי שהפך להיות בקרב זוגות בעידן המודרני. 

בקיצור, אל תרגישו רע אם בליל החתונה שלכם כל מה שרציתם לעשות היה להתכרבל מול הטלוויזיה ולהירדם. אתם בחברה טובה, מתברר.

דרך Jezebel

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן