החתן הנכה בשתי רגליו עמד בהבטחתו לקום וללכת בטקס החתונה

אחד הרגעים המרגשים בכל חתונה הוא הרגע בו החתן והכלה צועדים, איש איש עם משפחתו, לכיוון עורך הטקס שעומד להכריז עליהם בעל ואישה. בין אם זו החופה דתית או אזרחית – הרגע בו הזוג המאושר צועד בין הקהל, מתוח ונרגש, יכול להמיס את הלב גם של הקהל הקשוח ביותר.

כשמאט פיקארה הציע לבחירת ליבו, ג’ורדן בסיל, להתחתן איתו, הוא ידע שהוא לא מוכן לוותר על הרגע בו יצעד לצדה. אך מאט, שעבר תאונת שיט ב-2011, משותק מהחזה ומטה – מה שאומר שצעידה היא לא משהו שהגוף שלו מסוגל לבצע. לא שזה עצר אותו. עם הרבה כח רצון ועזרה של חליפה רובוטית משוכללת הוא הגשים את החלום וראה את ארוסתו מגובה העיניים רגע לפני שהשניים נשבעו זה לזו.

סיפור אהבתם של מאט וג’ורדן התחיל כששניהם למדו באותה אוניברסיטה. מאט היה אתלט מצטיין, שהכיר את ג’ורדן דרך חברים משותפים. השניים יצאו לדייט אחד, לא התחברו ולא שמרו על קשר. רק ב-2012, שנה אחרי התאונה של מאט, הם חזרו לדבר זה עם זו, בהתחלה בהודעות טקסט ואז גם בחיים האמיתיים. מה שלא צלח בפעם הראשונה עבד בגדול בשנייה: השניים התאהבו עד מעל לראש. 

ואז התחילו ההכנות לחתונה. מאט התייעץ עם הרופא שלו כיד הוא יוכל לצעוד, וזה סיפר לו על חברה בשם Ekso, שמפתחת חליפה רובוטית לשימוש נכים (בדומה למוצר של ReWalk הישראלית). מאט התלהב. במשך חודשים הוא היה נוסע כל סוף שבוע 14 שעות למטה של החברה כדי לבצע אימונים והסתגלות לחליפה – עד היום המאושר, בה הוא לבש טוקיסו והלך לחתונה כמו חתן רגיל לגמרי.

“זה מדהים”, סיפר אביו של מאט: “אני כל כך גאה בו. הוא נחוש והוא משיג את מה שהוא רוצה. הוא אף פעם לא נכנע”.

 כעת, אחרי ההישג המרגש, מאט רוצה להפוך את החליפה לחלק בלתי נפרד מחייו. לשם כך הוא יצטרך לגייס 100,000 דולרים – עלות הרכישה של חליפה כזו. הוא מנסה לעשות זו באמצעות קמפיין מימון המון, בתקווה שהסיפור המרגש שלו יפתח את ליבם וארנקם של גולשים שיחליטו לעזור לו לעמוד שוב על שתי רגליו. 

דרך BuzzFeed | תמונות דרך פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן