איך מורידים את מחיר המילקי לשקל אחד ב-10 דקות בלבד

מחאת המילקי לא באמת עוסקת במילקי. היא עוסקת ביוקר המחיה, בחוסר התחרותיות בשוק הקמעונאי בישראל, בהוצאות שגדלות כל חודש לעומת המשכורות שלנו שנשחקות. היא עוסקת בעובדה שיש מדינות מערביות שלא הכריזו מלחמה על הזכות של האזרחים שלהן לחיות ברווחה, בכך שהחיים בישראל הפכו לג’ונגל חברתי בשנים האחרונות, למרות שזה לא מחויב המציאות. על אף שידוע שהחיים אינם פיקניק, יש הרגשה שהפוליטיקאים מנותקים מהקשיים האלה כל עוד הם יכולים לגזור את הקופון האלקטורלי שלהם.

למרות שהמילקי אינו העניין האמיתי כאן – הוא עדיין סמל. וגם לסמלים יש משמעות. ב-Dig TV החליטו להראות לכולנו כיצד אפשר להפחית את מחיר המילקי לשקל אחד במו ידינו. עם חומרים בסיסיים כל אחד יכול להכין מילקי ביתי במטבח, טעים יותר מהתעשייתי, וכל זאת ב-10 דקות להכנה (לארבעה גביעים). 

על הדרך אפשר להבין קצת עד כמה מילקי זה מוצר לא בריא, עם המון סוכר ושומן ושאר מרכיבים שלא יעשו נעים לחובבי תזונה נכונה. הגירסה הביתית כנראה בריאה טיפה יותר אך גם היא מומלצת רק כ”קינוח מושחת של פעם ב…” ולא כמשהו שצריך לאכול כל יום. ככה תחסכו גם כסף וגם קלוריות. על אף שאפשר להתייחס גם לסרטון כאל גימיק, אפשר לראות בו גם כיותר מכך: כמסר של חזרה ליצרנות במקום צרכנות והתובנה שבחירה חופשית אינה רק בין מוצרים של מותגים מתחרים אלא גם באפשרות שלנו לשבור את הכלים ולהציע אלטרנטיבה בטעם אחר לגמרי. בתאבון! 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן